Από πολύ νωρίς το πρωί σήμερα Τετάρτη 4 Μαρτίου, υποδέχθηκε η ΧΙΙ Μ/Κ Μεραρχία Πεζικού την αντιπροσωπεία της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός την οποία συνόδευε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Σταδίου Γ. Καραϊσκάκης κύριος Βασίλης Βασιλειάδης και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Νίκος Βαμβακούλας.
20 ξενοδοχεία της Θράκης φιλοξενούν πλέον μέλη της Ελληνικής Αστυνομίας, σύμφωνα με τα λεγόμενα του πρόεδρου Δ.Σ του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης, Απόστολου Παλακίδη. Οι αστυνομικοί επικύρωσαν τη διαμονή τους στα ξενοδοχεία της περιοχής πολύ πρόσφατα, καθώς μόλις προχθές ο «Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης» είχε επιβεβαιώσει την «απόσυρση του ενδιαφέροντος εκ μέρους της Ελληνικής Αστυνομίας για διαμονή στα ξενοδοχεία της περιοχής των αστυνομικών που συμμετέχουν στην γιγάντια επιχείρηση αποκλεισμού των συνόρων μας από την παράνομη είσοδο μεταναστών.»
Απογοητευμένος αναφορικά με τον τρόπο που διαχειρίζεται η νέα δημοτική αρχή Αλεξανδρούπολης τα (παλιά και νέα) ενεργειακά έργα εμφανίζεται ο Δημοτικός Σύμβουλος της πόλης και τέως Αντιδήμαρχος Ενέργειας, Γιάννης Φαλέκας. Ειδικότερα, το σχόλιο έγινε αφορμή με την παραλαβή του έργου εγκατάστασης συστήματος γεωθερμικής αντλίας θερμότητας ανοικτού κυκλώματος στο Κλειστό Προθερμαντήριο του Σταδίου (γήπεδο Φώτης Κοσμάς) από τη νυν Αντιδήμαρχο ενέργειας και Φυσικών Πόρων & Τραϊανούπολης, Ελένης Ιντζεπελίδου, παραλαβή στην οποία ο ίδιος ο Γιάννης Φαλέκας δεν προσκλήθηκε.
Για τις δράσεις του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Πάρκου Δάσους Δασιάς-Λευκίμης Σουφλίου, τα χαρακτηριστικά και τα στατιστικά στοιχεία των αρπακτικών πουλιών στη Θράκη καθώς και για δράσεις του δικτύου Natura 2000 μίλησαν διάφοροι ομιλητές στην ημερίδα – διαβούλευση για το εθνικό σχέδιο δράσης για τους γύπες στη Θράκη που πραγματοποιήθηκε προ ολίγων ημερών. Στην ομιλία, μεταξύ άλλων, παρευρέθηκε και ο πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης, Κωνσταντίνος Ποϊραζίδης, ο οποίος προλόγισε.
Ασυμφωνία απόψεων ανέκυψε στο σημερινό (27/02) δημοτικό συμβούλιο Αλεξανδρούπολης, αναφορικά με το έκτακτο θέμα τακτικής συνεδρίασης που έφερε η παράταξη «Πόλη και Πολίτες» και αφορούσε την ανανέωση της σύμβασης για τα «λεωφορειάκια» που ξεκινούν από το parking στο γήπεδο και διαπερνούν το κέντρο της πόλης.