Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Έβρου ενημερώνει το κοινό ότι τις τελευταίες ημέρες το σύστημα ψύξης του Αρχαιολογικού Μουσείου Αλεξανδρούπολης παρουσιάζει δυσλειτουργίες, με αποτέλεσμα να καταγράφονται αυξημένες θερμοκρασίες στους χώρους του μουσείου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εργασίες για την αποκατάσταση της βλάβης βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, με στόχο την ταχύτερη δυνατή επαναφορά της ομαλής λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού.
Παράλληλα, η Εφορεία συνιστά στους επισκέπτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας ή παρουσιάζουν ιδιαίτερη ευαισθησία στις υψηλές θερμοκρασίες να αξιολογήσουν εκ νέου την επίσκεψή τους μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του προβλήματος.
Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Έβρου αναφέρει ότι θα υπάρξει νέα ενημέρωση μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες και αποκατασταθεί η λειτουργία του συστήματος ψύξης.





























