fbpx
8.8 C
Alexandroupoli
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου, 2020

Γιατί να δοκιμάσεις χυμούς λαχανικών;

- Χορηγούμενη-

Έχει αναγνωριστεί διεθνώς η μεγάλη διατροφική αξία των λαχανικών και η θετική τους επίδραση τόσο στην υγεία όσο και στην πρόληψη ασθενειών.
Γι’ αυτό το λόγο ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει καθορίσει τις ελάχιστες ημερήσιες ποσότητες μικροθρεπτικών συστατικών ώστε να εξασφαλίζεται η καθημερινή επάρκεια του οργανισμού σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες.

Παρόλα αυτά αρκετά μεγάλος αριθμός του πληθυσμού παγκοσμίως αρνείται να εντάξει τα λαχανικά στην καθημερινότητα του.

Τα τελευταία χρόνια όμως, οι χυμοί έχουν γίνει αρκετά δημοφιλείς στα άτομα που αναζητούν ένα γρήγορο και εύκολο τρόπο, για να αυξήσουν την πρόσληψη λαχανικών στην καθημερινότητα τους με έναν πιο ενδιαφέρον, ευχάριστο και παιχνιδιάρικο τρόπο.

- Χορηγούμενη-

Για ποιο λόγο όμως να δοκιμάσεις χυμό λαχανικών;
Με την παρασκευή χυμών μπορείς να εντάξεις μέσα στην ημέρα σου αρκετά μεγάλο αριθμό λαχανικών, περισσότερα από 3 μερίδες που είναι η ημερήσια σύσταση.

Επίσης, καταναλώνεις εύκολα ποικιλία λαχανικών τα οποία θα σου προσφέρουν σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών αλλά και πολλές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

Επίσης, η κάθε διαφορετική χρωματική ποικιλία παρέχει διαφορετικά αντιοξειδωτικά, όλα σημαντικά για την καλή λειτουργία του οργανισμού και ανοσοποιητικού συστήματος, αλλά και την προστασία από διαφόρους τύπους καρκίνου και καρδιαγγειακών παθήσεων.

Μερικά παραδείγματα είναι:

· Η πράσινη κατηγορία λαχανικών όπως, το μαρούλι, μπρόκολο, αβοκάντο, σπανάκι, λαχανάκια Βρυξελών, πράσινες πιπεριές, λάχανο κ.α. βοηθούν στην καλή όραση και μειώνουν τον κίνδυνο για ορισμένες μορφές καρκίνου.

· Η άσπρη κατηγορία όπως, το άσπρο κρεμμύδι, σκόρδο, μανιτάρια, κουνουπίδι, πράσα κ.α. καταπολεμούν ιούς και βακτήρια και παράλληλα βοηθούν στον έλεγχο της χοληστερίνης και της αρτηριακής πίεσης.

· Η κίτρινη ή πορτοκαλί κατηγορία όπως, τα καρότα, κολοκύθες, πιπεριές κ.α. προστατεύουν από τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων, αλλεργιών, μειώνουν τον ρυθμό γήρανσης και ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό.

· Η κόκκινη κατηγορία όπως, οι ντομάτες, παντζάρια, πιπεριές κ.α. έχει φανεί ότι προστατεύουν από τον καρκίνο του προστάτη, του δέρματος και του μαστού. Επίσης, αποτελούν ασπίδα έναντι του Αλτσχάιμερ.

· Τέλος, η μπλε ή μωβ κατηγορία όπως οι μελιτζάνες, μοβ λάχανο κ.α. Περιέχουν ιδιαίτερα ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιγηραντικές ιδιότητες και προστατεύουν από τον κίνδυνο απώλειας μνήμης που έρχεται με το πέρας του χρόνου, βοηθούν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και μειώνουν τυχόν επιπλοκές του Σακχαρώδη Διαβήτη.

Κλείνοντας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μια διατροφή με υψηλές ποσότητες αντιοξειδωτικών ουσιών και φυτικών ινών βοηθάει την ποιότητα ζωής μας και πλέον μπορούμε με σύγχρονες μεθόδους να τρώμε μεγάλες ποσότητες λαχανικών σε σύντομο χρονικό διάστημα με την μορφή της χυμών.

Η Philips έχει δώσει λύση σε αυτό και πλέον απολαμβάνετε χυμούς από λαχανικά χάρη στον αποχυμωτή αργής σύνθλιψης. Ανακαλύψτε τις μοναδικές δυνατότητές του εδώ.

Μαργαρίτα Μυρισκλάβου
Τελειοφ. Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margarita-linkin @ hotmail.com

- Χορηγούμενη-

Διαβασε και αυτο

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

- Χορηγούμενη -