Στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, που πραγματοποιήθηκε στον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου, συμμετείχε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννης Ανδριανός, εκπροσωπώντας τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο κ. Ανδριανός μετέφερε τους χαιρετισμούς του Πρωθυπουργού προς την επιμελητηριακή κοινότητα, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση αποδίδει ιδιαίτερη σημασία στον θεσμό των Επιμελητηρίων, τα οποία χαρακτήρισε βασικούς θεσμικούς συνομιλητές της Πολιτείας και σημαντικούς συμμάχους για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της περιφερειακής ανάπτυξης και της εθνικής οικονομίας.
Ο Υφυπουργός συνεχάρη την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος για τη διοργάνωση της Γενικής Συνέλευσης, επισημαίνοντας τον συμβολισμό της φιλοξενίας της στην Κρήτη, η οποία φέρει τον τίτλο της Ευρωπαϊκής Περιφέρειας Γαστρονομίας 2026. Όπως ανέφερε, η διάκριση αυτή αναδεικνύει τις δυνατότητες που δημιουργεί η σύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τη μεταποίηση, τη γαστρονομία και τον τουρισμό, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.


Αναφερόμενος στις θεματικές ενότητες της Συνέλευσης, υπογράμμισε ότι ο πρωτογενής τομέας και ο τουρισμός αποτελούν δύο αλληλένδετους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι μέσα από οργανωμένες συνέργειες μπορούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα της χώρας, να δημιουργήσουν μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία και περισσότερες θέσεις εργασίας.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον ρόλο των Επιμελητηρίων, σημειώνοντας ότι λειτουργούν ως γέφυρα μεταξύ της Πολιτείας και της αγοράς, στηρίζοντας τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, την εξωστρέφεια, την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων.
Παράλληλα, επανέλαβε τη δέσμευση του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα, με έμφαση στην ενίσχυση της παραγωγικότητας, της ανταγωνιστικότητας και της βιωσιμότητας, στην αξιοποίηση της τεχνολογίας και της καινοτομίας, στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής και στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών αγροτικών προϊόντων.
Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο κ. Ανδριανός ανέφερε ότι η κυβέρνηση εξετάζει με προσοχή κάθε τεκμηριωμένη πρόταση της επιμελητηριακής κοινότητας, επισημαίνοντας ότι κοινός στόχος αποτελεί η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, του πρωτογενούς τομέα, του τουρισμού και της ελληνικής περιφέρειας μέσα από διάλογο και συνεργασία.





























