fbpx
10.9 C
Alexandroupoli
Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου, 2022

Ποδήλατο γυμναστικής, αυτός ο άγνωστος (και πολυμήχανος)

- Χορηγούμενη-

Όλα δείχνουν ότι πρέπει να το έχεις, όμως, ακόμα δεν το έχεις. Ένα ποδήλατο γυμναστικής, αποδεδειγμένα μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του βάρους, αλλά και στη διατήρηση μιας άψογης σιλουέτας. Το εύρος των μυών που γυμνάζει είναι εντυπωσιακό, αφού απασχολεί ολόκληρο το σώμα.

Ανάμεσα σε τόσα ποδήλατα γυμναστικής https://www.kinissis.eu/organa-gymnastikis/organa-cardio/podilata-gymnastikis που υπάρχουν στην αγορά, είναι λογικό να νιώθεις ένα χάος να σε χωρίζει από αυτά. Ας γνωρίσουμε, λοιπόν, καλύτερα αυτό το μηχάνημα γυμναστικής, που είναι πολλά υποσχόμενο για τη φυσική μας κατάσταση.

  1. Πόσα είδη ποδηλάτων γυμναστικής υπάρχουν εκεί έξω;

Τα ποδήλατα γυμναστικής χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με το πώς ρυθμίζεται η αντίστασή τους, αλλά και ανάλογα με τον σκελετό τους. Στον πρώτο διαχωρισμό, υπάρχουν δύο κατηγορίες: τα μαγνητικά ποδήλατα γυμναστικής, όπου η αντίστασή τους ρυθμίζεται χειροκίνητα, και τα  ηλεκτρομαγνητικά ποδήλατα, των οποίων η αντίσταση ρυθμίζεται ηλεκτροκίνητα.

Στον δεύτερο διαχωρισμό, συναντάμε τις εξής κατηγορίες: Στην πρώτη, έχουμε τα ποδήλατα γυμναστικής με κανονική σέλα, των οποίων η σέλα είναι τοποθετημένη όπως αυτή των κανονικών ποδηλάτων. Μετά, υπάρχουν τα καθιστά ποδήλατα, τα οποία έχουν κάθισμα που στηρίζει την πλάτη του ποδηλάτη. Στην τρίτη κατηγορία έχουμε τα spinning ποδήλατα, που μοιάζουν με τα αγωνιστικά.

  • Ποια πλεονεκτήματα προσφέρουν;

Ας ξεκινήσουμε με τα εμφανή. Πρώτον, γυμνάζεσαι χωρίς κανένα ξένο μάτι να πέφτει πάνω σου. Τα ποδήλατα γυμναστικής προσφέρουν πλήρη ιδιωτικότητα και ηρεμία, κι εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή φυσική σου κατάσταση, εντός των τεσσάρων τοίχων του δωματίου σου. Πληρώνεις δηλαδή μία φορά άπαξ, χωρίς να έχεις την πίεση των συνδρομών.

Επίσης, όσες θερμίδες και να καταφέρνει να καίει, δεν «καίει» και τις αρθρώσεις σου. Εφόσον γυμνάζεσαι σε καθιστή θέση, η πίεση που ασκείται στις αρθρώσεις είναι πολύ μικρότερη από αυτή που μπορεί να φαντάζεσαι.

  • Και τι γυμνάζουμε ακριβώς;

Το «βάρος» της εκγύμνασης πέφτει στους μηρούς, όμως, η αλήθεια είναι ότι και τα υπόλοιπα σημεία του σώματος δεν μένουν παραπονεμένα. Γλουτοί και κοιλιά γυμνάζονται εξίσου, με το τοπικό λίπος που παραμένει σε αυτά να «απειλείται» σημαντικά.

  • Κάποια tips που ίσως αγνοείς

Πολύ καλή η επιλογή της γυμναστικής στο σπίτι, όμως μην ξεχνάς ότι και πάλι γυμνάζεσαι. Για αυτό, μην παραλείπεις να φοράς αθλητικά παπούτσια και τα κατάλληλα ρούχα. Τα ρούχα της γυμναστικής δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής, αλλά και υγείας, αφού με αυτά αποφεύγονται οι όποιοι τραυματισμοί.

Η σέλα, εφόσον είναι ρυθμιζόμενη, πρέπει να είναι βολική για το ύψος σου. Ρύθμισέ την, καθώς, αν καμπουριάζεις, υπάρχει ο κίνδυνος να τραυματιστείς κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Ακόμα κι αν είσαι από αυτούς που δεν έσπευσαν να αγοράσουν ένα ποδήλατο γυμναστικής ή έστω ένα ελλεπτικό στην καραντίνα, να ξέρεις πως ποτέ δεν είναι αργά. Όσο έχεις σώμα, έχεις και χρόνο.

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο