Παρασκευή, 4 Ιουλίου, 2025
24.9 C
Alexandroupoli
ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΠ. Μιχαηλίδης: Να επανεξεταστεί η ανάπλαση της παραλιακής οδού Αλεξανδρούπολης

Π. Μιχαηλίδης: Να επανεξεταστεί η ανάπλαση της παραλιακής οδού Αλεξανδρούπολης

Να επανεξεταστεί το έργο που θα μειώσει κατά 3μ.το πλάτος της παραλιακής οδού. Η ευθύνη πλέον στην νέα δημοτική αρχή.

Όπως είχα επισημάνει εντόνως κατά την προεκλογική περίοδο, η όποια νέα δημοτική αρχή θα ήταν εκείνη που θα είχε από τον Σεπτέμβριο του 2019 την πρωτοβουλία αλλά και την ευθύνη για να επανεξετάσει το έργο που είναι σε εκκρεμότητα και αφορά την κατασκευή του ποδηλατόδρομου σε όλο το μήκος της παραλιακής οδού.

Συγκεκριμένα μέσα στα έργα της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (Β.Α.Α.), υπάρχει και το πρώτο υποέργο προϋπολογισμού 1.200.000€, που αφορά την «επέκταση του ποδηλατόδρομου και την διαμόρφωση του υπαίθριου χώρου στάθμευσης» παραπλεύρως του γηπέδου ¨Φώτης Κοσμάς¨.

Και ενώ έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαμόρφωση του υπάρχοντος χώρου στάθμευσης δίπλα στο δημοτικό στάδιο, εκκρεμεί (λόγω της καλοκαιρινής σεζόν) η κατασκευή του ποδηλατόδρομου συνολικού μήκους 1,44χλ στο δυτικό και νότιο τμήμα της Βασιλέως Αλεξάνδρου, γεγονός που σημαίνει κατάργηση σημαντικού αριθμού θέσεων στάθμευσης, αλλά το σημαντικότερο μείωση του πλάτους της οδού κατά τρία (3) ολόκληρα μέτρα, καθώς και η επέκταση της πλατείας του φάρου κατά 800μ2 προς την πλευρά της παραλιακής οδού, γεγονός που θα σημαίνει πως μαζί με τον ποδηλατόδρομο των 3μ θα καταργηθεί ουσιαστικά το ένα ρεύμα κυκλοφορίας των οχημάτων.

Αρχικά η ίδια η κυκλοφοριακή μελέτη για να «αντιμετωπίσει» την μείωση της οδού, «αναγκάστηκε» να την μονοδρομήσει με φορά από ανατολικά προς τα δυτικά. Η προηγούμενη δημοτική αρχή και ορθώς υπό την πίεσή μου τους προηγούμενους μήνες, αντιλαμβανόμενη τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν με τις παρούσες συνθήκες, υποχώρησε, καταργώντας την προοπτική της μονοδρόμησης.

Τα χρονικά περιθώρια είναι πλέον στενά και λίγες μόλις ημέρες πριν επανεκκινήσει η εργολαβία αυτή, έστω και την ύστατη στιγμή η νέα δημοτική αρχή, ας αναλάβει τις ευθύνες της, είτε αλλάζοντας την χάραξη του ποδηλατόδρομου με την μεταφορά του προς την πλευρά του πεζοδρομίου και των κοινόχρηστων χώρων, είτε σε διαφορετική περίπτωση να μειώσει το πλάτους του στο μισό, όπως ακριβώς συμβαίνει ακόμη και σε μεγαλουπόλεις με πολλαπλάσιο πληθυσμό. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης, όπου παραπλεύρως της Λεωφόρου Νίκης στην πλευρά του πεζοδρομίου προς την θάλασσα, υπάρχει ποδηλατόδρομος με απλή χάραξη και με πλάτος στο ήμισυ του δικού μας.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης
Δημοτικός Σύμβουλος
Μέλος του ΔΣ της ΠΕΔ/ΑΜΘ

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης παρουσίασε τα πεπραγμένα και τον σχεδιασμό για την Π.Ε. Ροδόπης

«Ο άνθρωπος είναι το επίκεντρο των προσπαθειών μας. Αυτό είναι και το όραμά μας...

Διακοπή υδροδότησης αύριο σε περιοχές της Ανατολικής Αλεξανδρούπολης

Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Δήμου Αλεξανδρούπολης ενημερώνει τους δημότες ότι στα πλαίσια...

Ορεστιάδα, Σουφλί, Διδυμότειχο στην πρώτη δεκάδα με τα μεγαλύτερα ποσοστά μετακίνησης πληθυσμού σε ολόκληρη την Ελλάδα

Ορεστιάδα, Σουφλί, Διδυμότειχο. Τρεις ακριτικές περιοχές της ΠΕ Έβρου που σ' ότι αφορά στο...

POP UP! Κουλ: Το κρασί της Θράκης… αλλιώς, στον πεζόδρομο του Ταχυδρομείου

Στο πλαίσιο της 4ης ημέρας της Ναυτικής Εβδομάδας Αλεξανδρούπολης, ο πεζόδρομος του Ταχυδρομείου μεταμορφώθηκε...

Παρόμοια