ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΟδοντιατρική δράση στο Νηπιαγωγείο Χώρας Σαμοθράκης

Οδοντιατρική δράση στο Νηπιαγωγείο Χώρας Σαμοθράκης

Στα πλαίσια του έτους στοματικής υγείας 2024 πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27/5 /24 οδοντιατρική δράση στο Νηπιαγωγείο Χώρας Σαμοθράκης

Στόχος η πρόληψη και η προαγωγή της στοματικής υγείας .
Εξετάστηκαν όλα τα παιδιά ενώ μέσω βιωματικού παιχνιδιού εκπαιδεύτηκαν στον σωστό τρόπο βουρτσίσματος και υγιεινής . Ανταλλάξαμε γνώσεις για καλές συνήθειες και σωστή διατροφή και δημιούργησαν δοντάκια με υλικά που τους δόθηκαν .

Συγχαίρω τις νηπιαγωγούς Θεοδώρου Θεοδώρα και Αδέμ Σιμπέλ για την ευαισθησία τους ως προς την στοματική υγεία και το ενδιαφέρον τους για την ενημέρωση των μικρών μαθητών !

Η δράση πραγματοποιήθηκε μετά από αίτημα του Νηπιαγωγείου και έγκριση του ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΒΡΟΥ !

Σόνια Βασιλειάδου

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια