Περιφερεια ΑΜ-θ
Διαβασε και αυτο
Ορεστιάδα: Υπογράφηκε στο ΥΠΠΟ η σύμβαση για την αναβάθμιση του σχολείου...
Στην Αθήνα και στο Υπουργείο Πολιτισμού βρέθηκε ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, όπου υπεγράφη προγραμματική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου αναβάθμισης της ανενεργής...
- Advertisement -










