22.9 C
Alexandroupoli
Τετάρτη, 22 Ιουνίου, 2022

Η προβολή των επιχειρήσεων με posts σε Social Media Sites

- Χορηγούμενη-

Οι επιχειρήσεις μπορούν πάντα να χρησιμοποιούν περισσότερα «likes, shares, video views και comments» ώστε να προωθούν το Engagement στα Social Media. Παρόλα αυτά, αναπόσπαστο στοιχείο σε αυτή τους την προσπάθεια είναι το μήκος του μηνύματός.

Ποιος είναι ο ιδανικός αριθμός χαρακτήρων (δεν πρέπει να συγχέεται με τα όρια χαρακτήρων) για posts στις διάφορες πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων Social Media, ώστε να περάσετε το μήνυμά σας στο επιθυμητό κοινό σας;Facebook Posts
Τα πιο σύντομα posts λαμβάνουν συνήθως περισσότερα likes, comments και shares στο Facebook. Οι χρήστες  το βρίσκουν ικανοποιητικό, όταν ένα μήνυμα εκφράζει τη θέση του γρήγορα και συνοπτικά. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, οργανικά posts μέχρι 80 χαρακτήρες αποκτούν 66% περισσότερο  Engagement σε σχέση με τα posts που έχουν περισσότερους χαρακτήρες.

Όσον αφορά τα paid posts – χορηγούμενη διαφήμιση Facebook, έρευνα έχει δείξει ότι το ιδανικό μήκος της επικεφαλίδας (headline), είναι 5 λέξεις, του βασικού κειμένου (main text) 14 λέξεις και της περιγραφής (description)18 λέξεις.

Twitter
Τα οργανικά και promoted Tweets πρέπει να κυμαίνονται από 71 – 100 χαρακτήρες και τα hashtags μέχρι 6 χαρακτήρες Δεδομένα ερευνών έχουν δείξει ότι τα Tweets που περιέχουν λιγότερους από 100 χαρακτήρες λαμβάνουν, κατά μέσο όρο, 17 τοις εκατό μεγαλύτερη αφοσίωση σε σχέση με τα μεγαλύτερα Tweets. Δεν πρέπει να ξεχνάτε επίσης ότι στο Twitter υφίσταται ένας περιορισμός 280 χαρακτήρων.

LinkedIn

Καθώς η βάση χρηστών της πλατφόρμας αυξάνεται, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολη την απόκτηση οργανικής προσοχής, οι επιχειρήσεις πρέπει συνεχώς να βελτιστοποιούν τα μηνύματά τους.  Έχει ερευνηθεί ότι είναι καλύτερο να διατηρείτε τα updates σας σύντομα. Λόγω της επιλογής “See more”, το μήνυμά σας θα κοπεί στην ένδειξη 140 χαρακτήρων. Ως γενικός εμπειρικός κανόνας, κρίνεται προτιμότερο τα οργανικά ή paid updates σας να περιορίζονται στις 25 λέξεις ή λιγότερες. Όσον αφορά τα articles, ιδανικό μέγεθος είναι μεταξύ 1,900-2,000 λέξεις.

Instagram

- Χορηγούμενη-1

Σε αντίθεση με το Facebook και το Twitter, το Instagram ιδρύθηκε με οπτικό περιεχόμενο. Τα captions στα Instagram posts μπορούν να έχουν μήκος έως 2.200 χαρακτήρες. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν scroll γρήγορα, επομένως είναι λογικό να διατηρείτε τα caption σας σαφή, συνοπτικά και εύστοχα. Ο ιδανικός αριθμός χαρακτήρων για οργανικά posts είναι 138-150 χαρακτήρες και για sponsored posts μέχρι 125 χαρακτήρες. Όσον αφορά τα hashtags, πρέπει να είναι 5-9 για κάθε posts και οι χαρακτήρες να είναι λιγότεροι από 24 για το καθένα.

Youtube
Σύμφωνα με έρευνες, τα top βίντεο έχουν διάρκεια περίπου στα 3 λεπτά, ιδανικά στα 2 λεπτά και 54 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, ο τίτλος του βίντεό σας είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας SEO που πρέπει να λάβετε υπόψη. Το ιδανικό μέγεθος είναι στους 70 χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένων των κενών. ‘Όσον αφορά τα description, πρέπει να περιορίζεται στους 157 χαρακτήρες.

Pinterest

Στο Pinterest, τόσο το  μέγεθος της εικόνας όσο και η περιγραφή έχει σημασία. Οι εικόνες πρέπει να έχουν διαστάσεις 735 X 1102 pixels. Όσον αφορά τα descriptions, έρευνα έχει δείξει ότι όσα περιλαμβάνουν περίπου 200 χαρακτήρες μπορούν να αποκτήσουν τα περισσότερα repins.

Εκτός από τα Social Media της εταιρείας σας, σημαντικό παράγοντα θα παίξει και η κατασκευή σελίδας eshop / website, καθώς πάνω σε αυτή θα υπάρχει το βασικό υλικό για να μάθει περισσότερα για σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες  το κοινό σας

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ