Δήμος Αλεξανδρούπολης: Αντιδρόμιση της οδού Καραϊσκάκη με νότια φορά

Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έρχονται για το κέντρο της Αλεξανδρούπολης σε έναν πολύ κεντρικό και σημαντικό δρόμο, αυτόν που είναι γνωστός ως “της Αστυνομίας”, δηλαδή της οδού Καραϊσκάκη.

Σύντομα σύμφωνα με απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που δημοσιεύεται στη Διαύγεια σύντομα θα έχουμε:

1.Aντιδρόμηση με φόρα νότια της οδού Καραϊσκάκη στο τμήμα της από την οδό Λ. Δημοκρατίας έως την οδό Β. Αλεξάνδρου.

2.Απαγόρευση αριστερής στροφής στο δυτικότροπο ρεύμα επί της οδού Λ. Δημοκρατίας.

6ΞΕ3ΩΨΟ-1ΤΧ

Για την παραπάνω αλλαγή δελτίο τύπου εξέδωσε ο δημοτικός σύμβουλος Παύλος Μιχηαλίδης όπου κατηγορεί τη δημοτική αρχή για “υπαναχώρηση” αφού πλέον γίνεται σαφές ότι δεν θα ανοίξει η οδός Κύπρου.

Μεταξύ άλλων ο κ. Μιχαηλίδης αναφέρει:

Ήταν αρχές Φεβρουαρίου του 2020 όταν η δημοτική αρχή με ανακοίνωσή της καλούσε σε διαβούλευση εντός 15 ημερών, τους φορείς και τους πολίτες της πόλης, με αφορμή την κυκλοφοριακή της πρόταση για την αντιδρόμηση της οδού Καραϊσκάκη με φορά νότια (προς την παραλιακή οδό). Σύμφωνα με εκείνη την ανακοίνωση, η συγκεκριμένη κυκλοφοριακή παρέμβαση, θα βελτίωνε το επίπεδο κυκλοφορίας και ασφάλειας επί της κεντρικής περιοχής της Αλεξανδρούπολης και θα βοηθούσε στην εξομάλυνση των δυσκολιών σύνδεσής της με την παραλιακή οδό (π.χ. μετά την πεζοδρόμηση της οδού Κύπρου κλπ)…..

Συνεπώς από πλευράς δημάρχου της Αλεξανδρούπολης έχουμε την πρώτη επίσημη παραδοχή ότι δεν τίθεται πλέον περίπτωση για να δοθεί στην κυκλοφορία των οχημάτων η οδός Κύπρου…..

Τα εύλογα ερωτήματα που πλέον τίθονται για την αλλαγή φοράς της οδού Καραϊσκάκη (δρόμος της Αστυνομίας) είναι τα εξής: 

1). Το φανάρι που θα χρειαστεί να τοποθετηθεί στην συμβολή με την Βασιλέως Αλεξάνδρου (αντίστοιχα υπάρχει σήμερα φανάρι στην συμβολή με την Λ.Δημοκρατίας) δεν θα δημιουργήσει κυκλοφοριακό ζήτημα στην παραλιακή οδό, της οποίας το πλάτος έχει στενέψει δραματικά με ευθύνη της δημοτικής αρχής; 

2). Η Αστυνομική διεύθυνση και η τροχαία κατά διαστήματα απαγορεύουν την διέλευση οχημάτων για υπηρεσιακούς λόγους.  

Με αυτή την συνθήκη μπορεί αυτός ο δρόμος να αποτελέσει τον βασικό οδικό άξονα προς το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης; 

3). Το κλείσιμο της παραλιακής οδού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες με την νέα κυκλοφοριακή ρύθμιση θα περιορίζεται μέχρι το ύψος της οδού Καραϊσκάκη, αφήνοντας το μεγαλύτερο τμήμα της πλατείας του Φάρου εκτός πεζοδρόμησης; 

4). Έχει εξεταστεί η δυνατότητα στροφής βαρέων οχημάτων προς την παραλιακή οδό και με κατεύθυνση προς τα ανατολικά, σε σχέση με το μειωμένο πλάτος της Βασιλέως Αλεξάνδρου;