Καταρρίπτεται σύμφωνα με το δήμαρχο Ορεστιάδας, Βασίλη Μαυρίδη, το επιχείρημα ότι δε γίνεται καμία μεταφορά μεταναστών από την ενδοχώρα στο ΚΥΤ Φυλακίου, καθώς εχθές το βράδυ κατέφθασαν στην περιοχή δύο λεωφορεία 30 ατόμων το καθένα από τις Σέρρες.
Ταχείς εξετάσεις για COVID-19 διενεργήθηκαν εχθές στο κτίριο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Αλεξανδρούπολης, με κλιμάκια να επισκέπτονται και τα ειδικά σχολεία Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας.
Μέχρι την Παρασκευή 15/01 θα έχουν ολοκληρωθεί οι εμβολιασμοί των υγειονομικών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, σύμφωνα με το διοικητή του νοσοκομείου, Βαγγέλη Ρούφο.
Για ένα ομαλό ξεκίνημα στη δια ζώσης επαναλειτουργία των δημοτικών σχολείων του Νομού έκανε λόγο η διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου, Δήμητρα Βουρδόγλου.
Το νέο του «σπίτι» δίπλα στο πάρκο «Αργώ» της Αλεξανδρούπολης βρήκε προ ολίγων ημερών το κόκκινο γλυπτό Anatasis Delta του καλλιτέχνη Κωστή Γεωργίου, με τα συνεργεία της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου να έχουν ολοκληρώσει τις εργασίες για την μετακίνησή του.