Για την ευχάριστη εικόνα της επανεκκίνησης της αγοράς στην Ελλάδα γενικότερα αλλά και στον Έβρο ειδικότερα έκανε λόγο ο Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Βασίλης Κασαπίδης, αναφέροντας παράλληλα ότι έγινε έκκληση στην περιφέρεια να επισπευσθεί η επεξεργασία των αιτήσεων της μη επιστρεπτέας ενίσχυσης από την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης.
Καθαρά σχολεία, μονιμοποίηση εκπαιδευτικών και 15 μαθητές ανά τάξη απαιτούν γονείς, κηδεμόνες και εκπαιδευτικοί της Αλεξανδρούπολης, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν σήμερα το μεσημέρι μπροστά από το δημαρχείο της πόλης για μια συμβολική διαμαρτυρία.
Εθελοντική αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί από την Ένωση Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Και Συναφών Επαγγελμάτων Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με το Δήμο της και το Τμήμα Αιμοδοσίας Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της πόλης την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου και την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου στη Δημοτική Πινακοθήκη της πόλης.
Με μεγάλο ζήλο «αγκάλιασαν» οι Αλεξανδρουπολίτες το πρωτότυπο ημερολόγιο του Συλλόγου Γονέων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου της πόλης, το οποίο εντάσσεται στην πρώτη κοινή δράση που υπέγραψε ο Σύλλογος με το Δήμο και την Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης.
Την αντίθεσή στην ενδεχόμενη επέκταση του ΚΥΤ Φυλακίου εξέφρασε ο Βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου, Ιωάννης Δελής, ο οποίος βρέθηκε σήμερα το πρωί στην Αλεξανδρούπολη.
Να αποζημιωθούν άμεσα οι πληγέντες των καταστροφικών καιρικών φαινομένων στον Έβρο ζήτησε ο Βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου, Γιάννης Δελής, ο οποίος βρέθηκε σήμερα (14/01) στην Αλεξανδρούπολη για να συνομιλήσει με τους τοπικούς φορείς και θεσμικούς. Ειδικότερα, ο κ. Δελής πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Έβρου, Δημήτρη Πέτροβιτς, ενώ προγραμμάτισε και δια ζώσης συνάντηση με το δήμαρχο Ορεστιάδας, Βασίλη Μαυρίδη, πριν επισκεφτεί τους Δήμους Σαπών και Μαρώνειας.