ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΕκδήλωση στην Αλεξανδρούπολη: "Εάλω η πόλις"

Εκδήλωση στην Αλεξανδρούπολη: “Εάλω η πόλις”

Την Κυριακή 3 Ιουνίου και ώρα 9 μ.μ. στο Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης θα πραγματοποιηθεί μια πολύ όμορφη εκδήλωση με θέμα “Εάλω η πόλις”.

Είναι ένα αφιέρωμα στην Άλωση της Πόλης, που είναι η Πρωτεύουσα της χιλιόχρονης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Είναι πόλη-σύμβολο, όπως σύμβολο είναι και ο τελευταίος αυτοκράτοράς της Κωνσταντίνος Παλαιολόγος.

Το θεατροποιημένο κείμενο προέρχεται από ιστορικές πηγές και χρονογράφους της εποχής που αποδίδουν τη θέση της Πόλης στην παγκόσμια ιστορία και τη σημασία της άλωσης της για το Γένος.

Είσοδος ελεύθερη

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια