Ο ΑΣ Άθλος Ορεστιάδας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανάληψη των καθηκόντων του Τεχνικού Διευθυντή από τον Γιώργο Πασαλίδη.
Ο Γιώργος Πασαλίδης έπειτα από μία πετυχημένη πορεία ως προπονητής στον Άθλο Ορεστιάδας, αναλαμβάνει πλέον τον ρόλο του τεχνικού διευθυντή, έχοντας στόχο την αναβάθμιση της οργανωτικής δομής του συλλόγου και της εύρυθμης λειτουργίας του σε όλα τα επίπεδα.
Η πολυετή εμπειρία και παραστάσεις που έχει σε υψηλό επίπεδο, η προσωπικότητα και εργατικότητα του, αλλά και η απόλυτη ταύτιση με την φιλοσοφία και το όραμα του συλλόγου μας, τον καθιστούν ιδανικό πρόσωπο προκειμένου σε άμεση συνεργασία με τον προπονητή, Δημήτρη Βλασακίδη, να έχει ενεργό ρόλο στον σχεδιασμό και υλοποίηση του αγωνιστικού πλάνου του Άθλου Ορεστιάδας.
Γιώργο σου ευχόμαστε καλή αρχή, υγεία και κάθε επιτυχία στα νέα σου καθήκοντα.





























