ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΤην Τρίτη 8/2/22 η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αλεξανδρούπολης

Την Τρίτη 8/2/22 η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αλεξανδρούπολης

Καλούνται τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλεξανδρούπολης, όπως στις 08.02.2022 ημέρα Τρίτη και ώρα 18:00 συμμετέχουν, μέσω τηλεδιάσκεψης, στη συνέχεια της διακοπείσας δύο φορές ΤΑΚΤΙΚΗΣ συνεδρίασης (στις 26.01.2022 και  31.12.2022), ύστερα από την αριθμ. πρωτ. 2207/21.01.2022  έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου αυτού,  σύμφωνα με:

  • το άρθρο 67 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 74 του N. 4555/18 και τα  άρθρα  177 και 184  του N. 4635/19,
  • τις από 11.03.2020  και 30.03.2020 Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου,
  • τις αριθ. 18318/13.3.2020, 40/20930/31.03.2020, 163/33282/29.05.2020  60249/22.09.2020 και με τις μέχρι τώρα σχετικές ΔΙΔΑΔ εγκυκλίους του ΥΠΕΣ,  καθώς και την τελευταία εκδοθείσα ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ. οικ. 4761/28-01-2022 (ΦΕΚ Β΄290),

προκειμένου να ολοκληρωθεί η συζήτηση και η λήψη αποφάσεων των θεμάτων, με αρίθμηση από 16 έως 23, όπως αυτά αναγράφονται στην αριθμ. πρωτ. 2207/21.01.2022 πρόσκληση.

Η παρούσα πρόσκληση αποστέλλεται, διότι, κατά τη λήξη  της από 31.12.2022 διακοπείσας συνεδρίασης, δεν ανακοινώθηκε, η νέα ημερομηνία διεξαγωγής της.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

                                             Καΐσας Γεώργιος

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια