ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΣυναυλία του Δημοτικού Ωδείου Αλεξανδρούπολης στην Καθολική Εκκλησία

Συναυλία του Δημοτικού Ωδείου Αλεξανδρούπολης στην Καθολική Εκκλησία

Αύριο Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Απριλίου 2019 και ώρα 8.30 μ.μ. η ορχήστρα, η χορωδία, σολίστες και κουαρτέτι του Δημοτικού Ωδείου θα παρουσιάσουν καντάτες, ορατόρια και θρησκευτικούς ύμνους στον Ναό του Αγίου Ιωσήφ, ζωντανεύοντας και στην Αλεξανδρούπολη την ευρωπαϊκή παράδοση που θέλει τις καθολικές εκκλησίες να μετατρέπονται σε συναυλιακούς χώρους, που με κατάνυξη ακούγονται καντάτες και ορατόρια του Bach,Mozart, Handel κ.ά.

Το Δημοτικό Ωδείο έχει κάνει θεσμό αυτή τη συναυλία, ξεπερνώντας τις οργανωτικές δυσκολίες, με τον ενθουσιασμό και την συμμετοχή σπουδαστών και καθηγητών.

Τη συναυλία υποστηρίζει ο “Σύλλογος Φίλων του Δημοτικού Ωδείου”.

Η θερμή ανταπόκριση του κοινού θα είναι η επιβράβευση της διοργάνωσης μας.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια