fbpx
12.9 C
Alexandroupoli
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Ramada Plaza Thraki γίνεται το ξενοδοχείο Θράκη Παλλάς και παραμένει ελληνικό…

- Χορηγούμενη-

Η εταιρεία Θράκη Παλλάς Α.Ε., ιδιοκτησίας οικογενείας Παλακίδη, ανακοίνωσε σήμερα με συνέντευξη τύπου ότι το ξενοδοχείο Thraki Palace Thalasso Spa Hotel & Conference Centre που βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη, προσχωρεί στον Παγκόσμιο Όμιλο Ξενοδοχείων Wyndham και από τις 30 Ιουνίου του 2017 θα μετανομαστεί πλέον σε Ramada Plaza Thraki.

Στη συνέντευξη τύπου παραβρέθηκαν οι Κωνσταντίνος Παλακίδης – Διευθύνων Σύμβουλος ΘΡΑΚΗ ΠΑΛΛΑΣ Α.Ε., Απόστολος Παλακίδης – Αντιπρόεδρος Δ.Σ. ΘΡΑΚΗ ΠΑΛΛΑΣ Α.Ε., Edwin BroersRegional Vice President Central & Eastern Europe – Wyndham Hotel Group και ο Ilhan KoseDirector Franchise Operations Central & Eastern Europe – Wyndham Hotel Group.

Η συνεργασία με τον όμιλο Wyndham ευδοκίμησε μετά από ένα χρόνο διερευνητικών επαφών της οικογένειας Παλακίδη με πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων ανά τον κόσμο, με στόχο την υιοθέτηση ενός ισχυρού brand name, που θα δώσει νέα ώθηση, αναβαθμισμένο χαρακτήρα φιλοξενείας και ανάδειξη της Αλεξανδρούπολης ως προορισμό υψηλού επιπέδου.

Το κτιριακό συγκρότημα του ξενοδοχείου θα ανακαινισθεί μέσα σε δύο χρόνια, τόσο στα δωμάτια όσο και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, με 100% αυτοχρηματοδότηση από την οικογένεια Παλακίδη.

Η συνεργασία – franchise – με τον όμιλο Wyndham, που υπογράφτηκε για 20 χρόνια, δεν σημαίνει παραχώρηση μετοχών, ούτε εισρροή νέων καφελαίων, καθώς η διοίκηση – ιδιοκτησία του ξενοδοχείου θα παραμείνει ως έχει σήμερα. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Απόστολος Παλακίδης, “Ήταν και θα είναι ένα ελληνικό ξενοδοχείο, ελληνικών συμφερόντων”. Παράλληλα τόνισε ότι προβλέπει ρήτρα αποκλειστικότητας για όλη την Αν. Μακεδονία και Θράκη.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το ξενοδοχείο Θράκη Παλλάς πριν 16 χρόνια, ξεκίνησε την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού και πριν 6 χρόνια ανέπτυξε και τα Spa.

Έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει στα 149 δωμάτιά του έως 2.300 άτομα.

Πλέον με την προσχώρηση στον όμιλο Wyndham και το brand name Ramada Plaza Thraki, θα έχει πρόσβαση σε ένα πελατολόγιο 50 εκατομμυρίων ατόμων, από 60 χώρες και συνεργασία με 8.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο.

Στόχος η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών φιλοξενείας, η προσέλκυση υψηλών οικονομικά τουριστών απ’ όλο τον κόσμο και ανάπτυξη του παγκόσμιου συνεδριακού τουρισμού, μέσω μεγάλων ομίλων και εταιρειών.

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο