Μετά την εξαιρετική διάκριση ως «Europe’s Leading Emerging Destination 2025» στα World Travel Awards, που ανέδειξε την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά ως ανερχόμενος τουριστικός προορισμός, η Ομάδα Τουρισμού της Περιφέρειας με επικεφαλής τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Παναγιώτη Αρχοντή συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς την καμπάνια εξωστρέφειας.
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκαν δύο παράλληλες και ιδιαίτερα στοχευμένες δράσεις B2B (Business-to-Business), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Περιφέρειας για την ενίσχυση της διεθνούς αναγνωρισιμότητας:
• Κοπεγχάγη (Δανία): Η δράση στόχευσε στο κοινό των βαλτικών χωρών και της Νότιας Σουηδίας.
• Χάγη (Ολλανδία): Η δράση στόχευσε στην αγορά της κεντρικής Ευρώπης.
Η Σημασία των στοχευμένων B2B συναντήσεων.
Και στις δύο εκδηλώσεις, η συμμετοχή των τουριστικών πρακτόρων και tour operators ήταν ιδιαίτερα υψηλή, με τους επαγγελματίες να εκδηλώνουν αυξημένο ενδιαφέρον για τον προορισμό, ειδικότερα μετά την πρόσφατη κορυφαία διάκριση.
Οι δράσεις αυτές είναι ιδιαίτερα στοχευμένες, καθώς εμπλέκουν ενεργά τους επαγγελματίες του τουρισμού (τουριστικούς πράκτορες) και επιδιώκουν άμεσα την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας. Με ιδιαίτερη βαρύτητα στο επαγγελματικό κοινό, οι ενέργειες αυτές αναβαθμίζουν σημαντικά το θετικό πρόσωπο και την αναγνωρισιμότητα του προορισμού μας στη διεθνή τουριστική αγορά, μετατρέποντας τη διάκριση σε τουριστικό ρεύμα.














Επόμενος Στόχος: Η Διεθνής Έκθεση του Λονδίνου
Η Ομάδα Τουρισμού, με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Αρχοντή, συνεχίζει την προσπάθεια προβολής, με σκοπό την προώθηση του προορισμού σε όλους τους ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Επόμενος σταθμός και κεντρικός στόχος της εκστρατείας εξωστρέφειας είναι η συμμετοχή της Περιφέρειας στην μεγάλη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market (WTM) του Λονδίνου στις αρχές Νοεμβρίου.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Αρχοντής σε δήλωσή του επισήμανε ότι «Η πρόσφατη, κορυφαία διάκριση της Περιφέρειάς μας ως “Europe’s Leading Emerging Destination” μάς γεμίζει με υπερηφάνεια, αλλά κυρίως μας επιφορτίζει με την ευθύνη να συνεχίσουμε με μεγαλύτερη ένταση το έργο μας, όπως επισήμανε χαρακτηριστικά και ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης στην τελετή της βράβευσης, στην οποία έθεσε πολύ ψηλά τον πήχη της τουριστικής ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜΘ.
Οι στοχευμένες δράσεις B2B στην Κοπεγχάγη και τη Χάγη, αμέσως μετά τη διάκριση, αποδεικνύουν ότι βρισκόμαστε σε συνεχή εγρήγορση. Με την ενεργή εμπλοκή των τουριστικών πρακτόρων, κατορθώνουμε να προωθούμε το πλούσιο τουριστικό μας προϊόν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο στις αγορές της Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης.
Ο τουρισμός στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη έχει πλέον διεθνή αναγνώριση και δυναμική. Συνεχίζουμε με σταθερά βήματα και με την ίδια αποφασιστικότητα, έχοντας ήδη θέσει τον επόμενο μεγάλο στόχο μας: την Παγκόσμια Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου, όπου θα παρουσιάσουμε την Περιφέρειά μας ως έναν ολοκληρωμένο, αυθεντικό και ανερχόμενο προορισμό τεσσάρων εποχών. Η δουλειά δεν σταματά. Το όραμά μας για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας υλοποιείται καθημερινά με εξωστρέφεια και σχέδιο».
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ
Παναγιώτης Αρχοντής

 
                                    


















