fbpx
20 C
Alexandroupoli
Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου, 2020

Π. Μιχαηλίδης: «Να εξαιρεθούν ειδικές κατηγορίες πολιτών από το εισιτήριο της αστικής συγκοινωνίας» (βίντεο)

- Χορηγούμενη-

Την εξαίρεση ειδικών κατηγοριών πολιτών, όπως τρίτεκνοι και πολύτεκνοι, από το επερχόμενο εισιτήριο 0.40 ευρώ στην αστική συγκοινωνία της Αλεξανδρούπολης πρότεινε ο Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου, Παύλος Μιχαηλίδης. Η επιβολή του ελάχιστου αυτού αντιτίμου στην αστική συγκοινωνία αποφασίστηκε στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο της Αλεξανδρούπολης, και θα επιβληθεί μετά από έναν χρόνο, κατά τον οποίο η συγκοινωνία θα λειτουργήσει άνευ εισιτηρίου.

Ο Παύλος Μιχαηλίδης

«Σε όλες τις πόλεις του κόσμου αλλά και της Ελλάδας, η αστική συγκοινωνία θα πρέπει να εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο σχεδιασμού για τα μεγάλα πολεοδομικά συγκροτήματα το οποίο θα έχει παράλληλα προτάσεις και ενέργειες αναφορικά με πεζοδρομήσεις, χώρους στάθμευσης, αποκέντρωση υπηρεσιών από τα κέντρα των πόλεων. Εδώ στην Αλεξανδρούπολη για ακόμα μια φορά συνεχίζουμε να λειτουργούμε αποσπασματικά και χωρίς πρόγραμμα» δήλωσε στο evros24 ο κ. Μιχαηλίδης. «Διότι ναι μεν προχωράμε σε εκτεταμένες πεζοδρομήσεις (το έκανε και η προηγούμενη δημοτική αρχή, το κάνει και η σημερινή) αλλά από την άλλη δεν εξασφαλίζουμε θέσεις στάθμευσης, διότι οι θέσεις που χάνονται για τα αυτοκίνητα – για τους επισκέπτες της πόλης – δεν έχουν αντίστοιχο ισοζύγιο. Και δε βλέπουμε και προτάσεις από τη δημοτική αρχή για τους χώρους στάθμευσης» εξήγησε στη συνέχεια.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η αστική συγκοινωνία είναι ένας πυλώνας για το πώς λειτουργεί κυκλοφοριακά μια πόλη και εξυπηρετούνται οι δημότες αλλά και οι επισκέπτες αυτής της πόλης. «Παρά τα όσα λέγανε στην προεκλογική περίοδο, είδαμε ότι με δειλά βήματα η προηγούμενη δημοτική αρχή προς το τέλος της θητείας της ξεκίνησε πειραματικά να βάζει ένα αυτοκίνητο από την αστική συγκοινωνία από το νέο πάρκινγκ του Φώτης Κοσμάς. Η νέα δημοτική αρχή, η οποία δεν είχε αναφερθεί στο θέμα της αστικής συγκοινωνίας προεκλογικά, κατήργησε αυτό το δρομολόγιο, και όταν πριν από λίγες ημέρες ξανάνοιξε το θέμα αυτό της αστικής συγκοινωνίας αποφασίστηκε από την πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων να μπουν νέα δρομολόγια, να γίνει ένα δίκτυο που θα εξυπηρετεί τους δημότες και επισκέπτες, το οποίο ναι μεν θα πρέπει να το επιδοτεί ο Δήμος αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο αντίτιμο για τους δημότες» επεσήμανε ο κ. Μιχαηλίδης.

- Χορηγούμενη-

«Καταλήξαμε τελικά στον πρώτο χρόνο, και λόγω της πανδημίας, να είναι δωρεάν, και στον επόμενο χρόνο να υπάρχει ένα αντίτιμο 0.40 ευρώ. Η δική μου παρέμβαση και πρόταση ήταν να εξαιρεθούν ειδικές κατηγορίες πολιτών, όπως τρίτεκνοι και πολύτεκνοι, και αν χρειαστεί να μπουν και εισοδηματικά κριτήρια» κατέληξε αναφορικά με το ζήτημα.

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

 

Avatar
Νικήτας Διαμαντόπουλοςhttps://www.evros24.gr/author/nikitas/
Απόφοιτος Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε., Α.Π.Θ. MA στη Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα Επικοινωνίας, Α.Π.Θ. Ερευνητής στην ΕΣΗΕΜ-Θ

Διαβασε και αυτο

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

- Χορηγούμενη -