ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΟμιλία του Μητροπολίτου Ανθίμου Αλεξανδρουπόλεως στη κοπή πίτας του Ελληνο-Ισραηλινού Επιμελητηρίου Εμπορίου...

Ομιλία του Μητροπολίτου Ανθίμου Αλεξανδρουπόλεως στη κοπή πίτας του Ελληνο-Ισραηλινού Επιμελητηρίου Εμπορίου και Τεχνολογίας στην Αθήνα

Το απόγευμα της Τετάρτης 12 Φεβρουαρίου 2025, στο Electra Palace Athens Hotel, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση και κοπή της βασιλόπιτας του Ελληνο-Ισραηλινού Επιμελητηρίου Εμπορίου και Τεχνολογίας.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Βασίλειος Παΐσιος προσκάλεσε τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο για να παρεβρεθεί στην εκδήλωση και να απευθύνει χαιρετισμό. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν η Α.Ε. ο Πρέσβης του Ισραήλ κ. Noam Katz, και ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Ιωάννης Στουρνάρας, ο οποίος πραγματοποίησε την κεντρική ομιλία με θέμα: ” Μεσοπρόθεσμες Προοπτικές της Οικονομίας – Ανάπτυξη και ρόλος των Τραπεζών”. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο κ. Ηλίας Φρεζής, Διευθυντής του ΚΙΣ, ο Γεν. Γραμματέας Έρευνας Τεχνολογίας του Υπ. Ανάπτυξης κ. Αναστ. Γαϊτάνης, ο Αντιπρόεδρος κ. Κάρολος Σαΐας κλπ θεσμικοί, οικονομικοί και επιχειρηματικοί παράγοντες.

Η εκδήλωση έκλεισε με την ευλογία και την κοπή της βασιλόπιτας για το νέο έτος.

Διαβάστε τον χαιρετισμό του Μητροπολίτου Ανθίμου:

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια