fbpx
20.9 C
Alexandroupoli
Κυριακή, Αύγουστος 18, 2019

Οι νέες προβολές της Κ.Λ.Α. στο θερινό κινηματογράφο Φλοίσβο

- Χορηγούμενη-

Οι προβολές της Κινηματογραφικής Λέσχης Αλεξανδρούπολης στο θερινό κινηματογράφο Φλοίσβο συνεχίζονται με μεγάλη επιτυχία και ανταπόκριση του κοινού. Για μια ακόμη εβδομάδα μπορείτε να απολαύσετε ήρεμες κινηματογραφικές βραδιές στο γνωστό δροσερό στέκι.

Γι αυτή την εβδομάδα, 12 έως 18 Αυγούστου 2019, η Κινηματογραφική Λέσχη Αλεξανδρούπολης προτείνει δύο πολύ ενδιαφέρουσες ταινίες…

Από τη Δευτέρα 12 έως και την Τετάρτη 14 Αυγούστου θα προβληθεί η νοτιοκορεάτικη ταινία του Χονγκ Σανγκ-Σου «Η επόμενη μέρα μιας σχέσης». Το υπόγειο και ανατρεπτικό χιούμορ μετατρέπει μια διαλογική δραμεντί σε ένα έξυπνο και πολυδιάστατο σχόλιο πάνω στην ηθική των σύγχρονων επαγγελματικών, οικογενειακών κι ερωτικών σχέσεων. Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Καννών.

- Χορηγούμενη-

Από την Πέμπτη 15 έως και την Κυριακή 18 Αυγούστου θα προβληθεί η ταινία του Πίτερ Φαρέλι «Πράσινο Βιβλίο». Βιογραφική δραματική κομεντί βραβευμένη με Όσκαρ καλύτερης ταινίας, Όσκαρ Β΄ ανδρικού ρόλου, Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου και Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ταινίας.

Οι προβολές της Κ.Λ.Α. στο θερινό κινηματογράφο Φλοίσβο ξεκινούν κάθε βράδυ στις 10:00 μ.μ. με εισιτήριο 5 ευρώ γενική είσοδο, 4 ευρώ για τα μέλη της ΚΛΑ και 3 ευρώ για φοιτητές, μαθητές, άνεργους, πολύτεκνους.

Δευτέρα 12 έως Τετάρτη 14 Αυγούστου

Η επόμενη μέρα μιας σχέσης (Geu-hu)
Νότια Κορέα, 2017
Σκηνοθεσία: Χονγκ Σανγκ-Σου
Σενάριο: Χονγκ Σανγκ-Σου
Πρωταγωνιστούν: Κουόν Χάε-Χιο, Κιμ Μιν-Χι, Κιμ Σάε-Μπιεόκ, Τσο Γιούν-Χι, Κι Τζοαμπάνγκ.
Διάρκεια 92 λεπτά

Ασπρόμαυρη, διαλογική και μικρού βεληνεκούς ταινία, μιλάει για τις σχέσεις ενός 50χρονου ιδιοκτήτη μικρού εκδοτικού οίκου με τρεις γυναίκες, τη σύζυγο, η οποία υποπτεύεται πως εκείνος, καθώς λείπει συχνά από το σπίτι για δουλειές ή χαλαρωτικούς περιπάτους, την απατά, την ερωμένη του με την οποία είναι ερωτευμένος και την καινούργια υπάλληλό του, μια έξυπνη κοπέλα που φιλοδοξεί να γίνει συγγραφέας.

Επικεντρωμένος στο ανταγωνιστικό παιχνίδι των δύο φύλων, ο Χονγκ κρατά στη μία πλευρά του κάδρου τον συμφεροντολόγο, συναισθηματικά αδύναμο και μπερδεμένο ήρωά του, δουλεύοντας πάνω στη δυναμική την οποία αναπτύσσει το διαφορετικό δίπολο που σχηματίζει με κάθε θηλυκό «αντίπαλο». Αλλάζοντας διαρκώς οπτική γωνία, θέτει ηθικά διλήμματα, εκφράζει ψυχολογικές ανασφάλειες κι εξωτερικεύει ερωτικές επιθυμίες, ενώ με το ευρηματικό μοντάζ και το υπόγειο, ανατρεπτικό χιούμορ δίνει σε χαρακτήρες και γεγονότα μία, εκ πρώτης όψεως, αφανή διάσταση.

Η επόμενη μέρα του τίτλου θα έρθει στο τελευταίο δεκάλεπτο της ταινίας, όταν η Άρε-ουμ και ο Μπονγκ-γουάν θα ξανασυναντηθούν στον εκδοτικό οίκο και θα αναπολήσουν τα συμβάντα εκείνα που σημάδεψαν τις ζωές τους, όχι τόσο ανεξίτηλα ώστε να θυμούνται λεπτομέρειες, αλλά με τον τρόπο που η μνήμη διαθλά τα γεγονότα κι αφήνει στον καθένα μια διαφορετική επίγευση, μέχρι οι δρόμοι τους να χωρίσουν ξανά κι ενδεχομένως να επανασυνδεθούν. Αυτή η αφηγηματική ρευστότητα κάνει κάθε έργο του Χονγκ Σανγκ-σου ένα κομμάτι μόνο από το μεγάλο ψηφιδωτό της ανθρώπινης κατάστασης που αποτελεί τη φιλμογραφία του. Μέχρι να έρθει η επόμενη μέρα κι η επόμενη ταινία.

Πέμπτη 15 έως Κυριακή 18 Αυγούστου

Το Πράσινο Βιβλίο (Green Book)
ΗΠΑ, 2018
Σκηνοθεσία: Πίτερ Φαρέλι
Σενάριο: Νικ Βαλελόνγκα, Μπράιαν Χέις Κάρι, Πίτερ Φαρέλι
Πρωταγωνιστούν: Βίγκο Μόρτενσεν, Μαχερσάλα Άλι, Λίντα Καρντελίνι, Ντον Σταρκ.
Διάρκεια: 130 λεπτά

Το «Πράσινο Βιβλίο», που εκδόθηκε το 1936 από τον Νεοϋορκέζο ταχυδρόμο και μετέπειτα εκδότη Βίκτορ Χιούγκο Γκριν, επί τριάντα χρόνια υπήρξε η βίβλος του έγχρωμου ταξιδιώτη στις ΗΠΑ. Ένας ετήσια ανανεούμενος οδηγός για τα ξενοδοχεία, τα φαγάδικα, τα καταστήματα και τα βενζινάδικα όπου μπορούσε να σταθμεύσει ανενόχλητος ο έγχρωμος επαγγελματίας σε εποχές βάναυσου φυλετικού διαχωρισμού. Μετά την ψήφιση του Νόμου περί Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων το 1964 και την απαγόρευση του διαχωρισμού σε δημόσιους χώρους, το βιβλίο έχασε την πρακτική του αξία και το 1966 σταμάτησε να εκδίδεται.

Ο Δρ Ντον Σέρλεϊ, περιζήτητος πιανίστας του κλασικού ρεπερτορίου και γόνος αριστοκρατικής τζαμαϊκανής οικογένειας, χρειάζεται σοφέρ και προστάτη για την τουρνέ του στη Λουιζιάνα. Ο Τόνι Βαλελόνγκα, άνεργος οικογενειάρχης από το Μπρονξ σπεύδει για τη συνέντευξη. Τυπικός ρατσιστής, εκπλήσσεται δυσάρεστα με τη διαπίστωση πως ο δυνάμει μισθωτής του δεν είναι ούτε λευκός, ούτε και «γιατρός». Κι ενώ αρνείται αρχικά τη δουλειά, πείθεται στο άκουσμα της αμοιβής του. Το ταξίδι ξεκινά, με τον σοφέρ χαλαρό, φλύαρο κι άξεστο μπροστά, τον μουσικό ευθυτενή και ακριβολόγο, πίσω.

Ένα αταίριαστο ζευγάρι σε μια ταινία δρόμου, που όσο βαθύτερα οδηγεί στον Νότο, τόσο κοντύτερα φέρνει τους κινδύνους και τόσο δυνατότερη κάνει τη μεταξύ τους επικοινωνία.

Το ψύχραιμο μέσα στην τρυφερότητά του βλέμμα του Πίτερ Φαρέλι, δεν αφήνει στιγμή τη διάδραση των χαρακτήρων να ξεπέσει σε παιχνίδι εξουσίας.

Ιστορίες αναπάντεχης φιλίας σαν αυτήν, αποδεικνύονται πολύτιμες ειδικά σε εποχές τεταμένης μισαλλοδοξίας.

- Χορηγούμενη-

Διαβασε και αυτο

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

- Χορηγούμενη -