fbpx
18.9 C
Alexandroupoli
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Οι έξι βασικοί άξονες της Κυκλοφοριακής Μελέτης Ορεστιάδας- στα 26,5 εκ. ευρώ ανέρχεται η υλοποίησή της

- Χορηγούμενη-

Τα 26, 5 εκ ευρώ αγγίζει το κόστος υλοποίησης των προτάσεων της κυκλοφοριακής μελέτης Ορεστιάδας, που παρουσιάστηκε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022.

Αναπτύσσεται σε έξι βασικούς άξονες που αφορούν την οργάνωση της κυκλοφορίας, της στάθμευσης και των εμπορευματικών μεταφορών, τις παρεμβάσεις υποδομής για ποδήλατα, τις διαμορφώσεις υποδομών που στοχεύουν στη βελτίωση της κίνησης πεζών και Ατόμων με Αναπηρία και τις παρεμβάσεις στα Δημόσια Μέσα Μεταφοράς.

Μεταξύ άλλων προτείνει τη διαμόρφωση της διασταύρωσης των οδών Βασιλέως Κωνσταντίνου και Κωνσταντινουπόλεως, με την τοποθέτηση και φωτεινής σηματοδότησης (φανάρια), καθώς και τη διαμόρφωση των δύο μεγάλων, κεντρικών οδικών αρτηριών της πόλης, αφενός για την αντιμετώπιση της διπλής ή και τριπλής στάθμευσης που παρατηρείται σε αυτές, αφετέρου για την δημιουργία ποδηλατικής υποδομής.

Για τμήματα της οδού Κωνσταντινουπόλεως και Βασιλέως Κωνσταντίνου, όπως και για ορισμένα ακόμα τμήματα δρόμων του κέντρου, προτείνεται ελεγχόμενη στάθμευση. Παράλληλα, η μελέτη προβλέπει τη δημιουργία τεσσάρων, σε πρώτη φάση, σημείων στάθμευσης και συγκεκριμένα, πίσω από το Δημαρχείο, βόρεια του πάρκου Ορεστιάδας, απέναντι από το Πανεπιστήμιο και κοντά στην προτεινόμενη νέα θέση για το ΚΤΕΛ, για το οποίο προτείνεται η μετεγκατάστασή του στο πρώην Alex Pak.

Η οδός Αγίων Θεοδώρων, στο τμήμα μεταξύ Σκρα και Εμ. Ρήγα, προτείνεται να μετατραπεί σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, ενώ υπάρχει πρόταση για τη δημιουργία μίας μεγάλης «διαδρομής υγείας» στην ανατολική πλευρά της πόλης και μίας μικρότερης στη δυτική πλευρά. Ανάμεσα στις προτάσεις, τέλος, υπάρχει ο ανασχεδιασμός της αστικής συγκοινωνίας σε τρεις γραμμές, με mini bus, και σειρά παρεμβάσεων σε κομβικά σημεία, τόσο για τη δημιουργία ποδηλατικής υποδομής όσο και για τη βελτίωση της κινητικότητας και της πρόσβασης των Ατόμων με Αναπηρία.

Τα προτεινόμενα έργα και παρεμβάσεις κατανέμονται σε «βραχυπρόθεσμα», με ορίζοντα 5ετίας και κόστος υλοποίησης που εκτιμάται σε 20,2 εκ. ευρώ περίπου, και σε «μακροπρόθεσμα», με ορίζοντα 10ετίας και κόστος υλοποίησης που ανέρχεται σε 6,3 εκ. ευρώ περίπου.

«Με την κυκλοφοριακή μελέτη που έχουμε πλέον στη διάθεσή μας, ο δήμος έχει το προαπαιτούμενο εργαλείο για τη διεκδίκηση χρηματοδότησης συγκεκριμένων έργων», ανέφερε, μεταξύ άλλων, κατά τη χθεσινή παρουσίαση, ο δήμαρχος Ορεστιάδας, Βασίλης Μαυρίδης.

ΕΡΤ Ορεστιάδας
Συντάκτης: Χρυσούλα Σαμουρίδου

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο