fbpx
30.3 C
Alexandroupoli
Τετάρτη, Ιούνιος 26, 2019

Οι 3 δημοφιλέστερες δίαιτες του 2018 για μόνιμα αποτελέσματα

- Χορηγούμενη-

Ο χρόνος τελειώνει και πολλοί είναι εκείνοι που μαζί με τις κακές στιγμές του 2018 θέλουν να διώξουν ο,τι τους βαραίνει. Προβλήματα, άγχη αλλά και τα κιλά που είναι τα … μόνιμα βαρίδια τους.Έτσι προγραμματίζουν από τώρα μετά τη σύντομη παρασπονδία των γιορτών τη δίαιτα που θα ακολουθήσουν.

Το ζητούμενο βέβαια ειναι και τα ορατά αλλά και τα μόνιμα αποτελέσματα.

- Χορηγούμενη-

1.Μεσογειακή διατροφή

Η μεσογειακή διατροφή εκτός από την απώλεια βάρους είναι πιο γνωστή για το όφελος της για την υγεία της καρδιάς, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και μειώνει το επίπεδο χοληστερόλης.

Η δίαιτα μειώνει επίσης τον κίνδυνο ορισμένων μορφών καρκίνου, όπως ο καρκίνος του μαστού, καθώς και ορισμένες ψυχικές καταστάσεις όπως η νόσος του Parkinson και η νόσος του Alzheimer.

2.Veganism

Θα μπορούσε να λέγεται και η δίαιτα της τεμπέλας αφού αυτή η διατροφή αυτή δεν έχει… μαγείρεμα.

Προϋποθέτει η κατανάλωση τροφών να γίνεται χωρίς επεξεργασία. Λεγεται και veganism, επικεντρώνεται κυρίως φρούτα και λαχανικά. Επιτρέπονται και οι ξηροί καρποί και οι χυμοί.

Στα μείον της είναι ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, ότι η πέψη είναι δυσκολοτερη και τα …αέρια περισσότερα.

3.Κετονική δίαιατα

Η πιο συνηθισμένη δίαιτα, η κετο δίαιτα είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες, υψηλή σε λιπαρά και μέτρια σε πρωτεΐνες διατροφή. Αυτή η δίαιτα βοηθάει να πάρει το σώμα σας σε μια διαδικασία κέτωσης. Η κέτωση είναι μια κατάσταση όπου το σώμα σας δεν έχει καύσιμο ζάχαρης για να καεί, επομένως καίει λίπος, βοηθά έτσι στην γρήγορη απώλεια βάρους.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορεί να προκαλέσει ζάλη, γρίπη και πυρετό. Η διατροφή εξαλείφει τις ίνες που είναι απαραίτητες για το σώμα. Τα ίνες βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου, των καρδιαγγειακών παθήσεων και σας κρατούν γεμάτες.

- Χορηγούμενη-

Διαβασε και αυτο

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

- Χορηγούμενη -