ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΓιορτή για το περιβάλλον στο πλαίσιο δράσεων ανακύκλωσης του Δήμου Ορεστιάδας

Γιορτή για το περιβάλλον στο πλαίσιο δράσεων ανακύκλωσης του Δήμου Ορεστιάδας

Εκδήλωση για την βράβευση των μαθητών διοργανώνει ο Δήμος Ορεστιάδας στο πλαίσιο του Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης Followgreen, την Παρασκευή 23/05 στο Άλσος Αδριανουπόλεως στις 10.00 π.μ.

Τα σχολεία πρόκειται να βραβευθούν στο πλαίσιο του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης όπου συνέλεξαν πόντους από τη διαλογή στην πηγή για ανακύκλωση 6 ρευμάτων υλικών (χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο, τηγανέλαιο, ενδύματα – υποδήματα και μπαταρίες).

Οι δράσεις υλοποιούνται σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου.

Όλοι οι συμμετέχοντες θα επιβραβευθούν με βεβαιώσεις  συμμετοχής, ενώ τα πρώτα σχολεία θα λάβουν βραβεία και δώρα για τις σχολικές τους μονάδες.

Μεγάλος υποστηρικτής της βράβευσης και της δράσης γενικότερα είναι η ‘’Μεσόγειος Α.Ε.’’

Σας περιμένουμε λοιπόν όλους, μαζί με τα παιδιά σας για να γνωρίσετε τον κόσμο της ανακύκλωσης, μέσα από τη δουλειά των παιδιών, αλλά και να συμμετάσχετε στα εκπαιδευτικά περιβαλλοντικά παιχνίδια.

Γραφείο Δημάρχου

Ορεστιάδας

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια