ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΕρυθρός Σταυρός Αλεξανδρούπολης: Υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος στο Δημοτικό Σχολείου Μαΐστρου

Ερυθρός Σταυρός Αλεξανδρούπολης: Υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος στο Δημοτικό Σχολείου Μαΐστρου

Στις 8 και 10 Οκτωβρίου 2024 η Νοσηλεύτρια-Εκπαιδεύτρια του τμήματος επισκέφτηκε το Δημοτικό Σχολείο Μαΐστρου Αλεξανδρούπολης για την υλοποίηση προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στα σχολεία.
Ειδικότερα, οι μικροί μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης εκπαιδεύτηκαν στο Πρόγραμμα της Ατομικής Υγιεινής με βιωματικές μεθόδους και με τη χρήση προπλασμάτων, στην ορθή υγιεινή των χεριών, των δοντιών, του σώματος και του περιβάλλοντος (σχολικό, οικιακό, επαγγελματικό).

Οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης εκπαιδεύτηκαν στο πρόγραμμα της Υγιεινής Διατροφής
Και οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης εκπαιδεύτηκαν στην Πρόληψη Ατυχημάτων και στις Βασικές Αρχές των Πρώτων Βοηθειών που αφορούσαν στην παροχή πρώτων βοηθειών σε περιπτώσεις τραυμάτων, αιμορραγίας, ρινορραγίας, εγκαυμάτων και πνιγμονής.

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι μικροί εκπαιδευόμενοι εξέφρασαν απορίες και ερωτήσεις σχετικά με την παροχή πρώτων βοηθειών σε περιστατικά που μπορούν να συμβούν στο σχολικό περιβάλλον μεταφέροντας προσωπικές ιστορίες.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια

O «Ματωμένος Γάμος» του F.G. Lorca στην Αλεξανδρούπολη

Το Θεσσαλικό Θέατρο συμπληρώνει 50 χρόνια αδιάκοπης καλλιτεχνικής παρουσίας, έχοντας διαμορφώσει καθοριστικά τον θεατρικό...