ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΕνίσχυση της μικροκινητικότητας στο Δήμο Ορεστιάδας

Ενίσχυση της μικροκινητικότητας στο Δήμο Ορεστιάδας

Την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023, υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Ορεστιάδας Μαυρίδη Βασίλειο και της αναδόχου εταιρίας, η σύμβαση για το έργο με τίτλο: «Ενίσχυση της μικροκινητικότητας στο Δήμο Ορεστιάδας», προϋπολογισμού 247.380,00 €.

Αντικείμενο του έργου είναι η προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση και λειτουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος μίσθωσης ηλεκτρικών ποδηλάτων για το Δήμο.

Η σύμβαση περιλαμβάνει:

  • 35 ηλεκτρικά ποδήλατα πόλης, ειδικής σχεδίασης για κοινόχρηστα συστήματα μίσθωσης
  • Σύστημα φόρτισης σταθμού μίσθωσης με ενσωματωμένο βιομηχανικό υπολογιστή και 4G router
  • Mobile εφαρμογή (iOS, Android), μέσω της οποίας θα είναι εφικτή η μίσθωση ποδηλάτου από τους χρήστες
  • Αντιβανδαλιστική θέση κλειδώματος και φόρτισης ποδηλάτου
  • Web-Based Λογισμικό διαχείρισης συστήματος
  • Εικαστική προσαρμογή συστήματος
  • Εγκατάσταση εξοπλισμού
  • Υπηρεσίες εκπόνησης μελέτης εφαρμογής
  • Υπηρεσίες εκπαίδευσης και πιλοτικής λειτουργίας
  • Υπηρεσίες Εγγυημένης Λειτουργίας Συστήματος για τουλάχιστον 1 έτος
  • Συνδέσεις 4G για ένα έτος
  • Δράσεις δημοσιοποίησης

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια