Φαίνεται να είναι μονόδρομος η αύξηση της χωρητικότητας του ΚΥΤ Φυλακίου στην Ορεστιάδα σύμφωνα με τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότη Μηταράκη, ο οποίος βρέθηκε χθες και σήμερα στον Έβρο στο πλαίσιο διήμερης επίσκεψής του. Μάλιστα, παρόλο που δεν έχει προκηρυχθεί επίσημα ακόμα το έργο, έχει ήδη γίνει η ανάληψη δέσμευσης ενός ποσού και το επόμενο στάδιο είναι η έκδοση του τεχνικού δελτίου.
Βιαστικά και χωρίς δηλώσεις κατέφθασε σήμερα το μεσημέρι (13:00) στον αερολιμένα «Δημόκριτος» της Αλεξανδρούπολης ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου της Ελλάδας, Νότης Μηταράκης, σπεύδοντας απευθείας στην Ορεστιάδα για να συζητήσει με τους τοπικούς φορείς για το φλέγον ζήτημα του ΚΥΤ Φυλακίου.
Αισιόδοξος ότι η κυβέρνηση θα καταλάβει - έστω και αυτή την έσχατη στιγμή - ότι η απόφαση οποιασδήποτε επέκτασης του ΚΥΤ Φυλακίου είναι λανθασμένη εμφανίζεται ο δήμαρχος Ορεστιάδας, Βασίλης Μαυρίδης, ενόψει της σημερινής συνάντησής του με τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότη Μηταράκη.
Στη δημιουργία κλειστή δομής μεταναστών στον Έβρο αναφέρθηκε εν νέου ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης, στο πλαίσιο ανοιχτής διαδικτυακής συζήτησης που είχε με τους πολίτες της Χίου για το μεταναστευτικό ζήτημα.
Κανένας κυνηγός δεν θηρεύει εν γνώσει του νανόχηνες και άλλα προστατευμένα είδη στο Δέλτα του Έβρου, δήλωσε κατηγορηματικά ο γραμματέας του Κυνηγετικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, Επαμεινώνδας Τερζής, απαντώντας με αφορμή πορίσματα μιας πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε ο Φορέας Διαχείρισης Δέλτα Έβρου με το Ινστιτούτο Δασικών Ερευνών του ΕΛΓΟ «ΔΗΜΗΤΡΑ».
Για μετακίνηση και άμβλυνση της περιόδου του εμβολιασμού κατά της διασποράς του COVID-19 λόγω διαθεσιμότητας των εμβολίων έκανε λόγο ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Έβρου, Αναστάσιος Τερζής.