ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΑγιασμός στο Πρωτοδικείο Ορεστιάδος

Αγιασμός στο Πρωτοδικείο Ορεστιάδος

Αγιασμό επί τη ενάρξει του νέου δικαστικού έτους τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνός στο Πρωτοδικείο Ορεστιάδος, την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου ε.ε., ύστερα από πρόσκληση του Δικηγορικού Συλλόγου Ορεστιάδος, παρουσία του Προέδρου Πρωτοδικών, της Εισαγγελέως, των Δικαστών και του λοιπού προσωπικού του Πρωτοδικείου και των μελών του Δικηγορικού Συλλόγου.

Ο Σεβασμιώτατος με την ευκαιρία αυτή εξέφρασε τις θερμές και εγκάρδιες ευχές του σε όλους επικαλούμενος τον άνωθεν φωτισμό αλλά και την απεριόριστη εκτίμησή του στο νομικό κόσμο που διακονεί τη Θέμιδα.

Οι παριστάμενοι είχαν την ευκαιρία να προσκυνήσουν απότμημα των ιερών λειψάνων του Ιερομάρτυρος Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου, προστάτου των νομικών.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια