Α’ ΕΛΜΕ Έβρου: «Όχι στην απαξίωση των μαθημάτων» (βίντεο)

Κινητοποίηση κατά των αλλαγών στα ωρολόγια προγράμματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι μπροστά από το δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης από εκπαιδευτικούς και μέλη της Α’ ΕΛΜΕ Έβρου.

Με κυριότερες ανησυχίες την ανεργία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και την «πτώχευση» και υποβάθμιση της εκπαίδευσης μετά την κατάργηση και αφαίρεση ορισμένων μαθημάτων από το ωρολόγιο πρόγραμμα, οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη της Α’ ΕΛΜΕ Έβρου ζήτησαν μόνιμους διορισμούς και μείωση των μαθητών ανά τάξη.

«Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, σε όλη την Ελλάδα, μας έχει καλέσει να κάνουμε μια διαμαρτυρία για τα ωρολόγια προγράμματα. Δεν είναι η πρώτη φορά που διαμαρτυρόμαστε για αυτό» δήλωσε χαρακτηριστικά η Γενική Γραμματέας της Α’ ΕΛΜΕ Έβρου, Ηλέκτρα Αγοραστού.

Σύμφωνα με την ίδια, το υπουργείο, χωρίς καμία τεκμηρίωση, και χωρίς κανένα διάλογο με τους εκπαιδευτικούς, καταργεί πολύ σημαντικά μαθήματα από το Γυμνάσιο και Λύκειο.  «Αυτά είναι τα μαθήματα που δίνουν “χρώμα”, ειδικά στο Λύκειο» εξήγησε η ίδια, κάνοντας λόγο τις Κοινωνικές Επιστήμες, τα Καλλιτεχνικά, και για οτιδήποτε έχει να κάνει με την τέχνη.

Η Ηλέκτρα Αγοραστού

«Αν λείψουν αυτά τα μαθήματα, φοβόμαστε πάρα πολύ για το ποιόν των πολιτών που θα διαμορφώνει το εκπαιδευτικό σύστημα από εδώ και πέρα – η εκπαίδευση θα γίνει πιο φτωχή με τα νέα ωρολόγια προγράμματα αλλά θα ταλαιπωρηθούν πάρα πολύ και οι εκπαιδευτικοί» επεσήμανε αμέσως μετά η κα Αγοραστού, μιλώντας για εκπαιδευτικούς αναγκασμένους να τρέχουν σε τέσσερα-πέντε σχολεία για να συμπληρώνουν ωράρια, μετά τον εξοβελισμό και την υποβάθμιση των μαθημάτων στα οποία εξειδικεύονται. «Τους δε αναπληρωτές τους περιμένει μια φοβερή ανεργία για τη χρονιά που έρχεται» παρατήρησε η ίδια.

«Είμαστε αντίθετοι στα ωρολόγια προγράμματα και ζητάμε να αποσυρθούν. Εάν θέλει το υπουργείο Υγείας πραγματικά να αναβαθμίζει τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να κάνει μόνιμους διορισμούς και να βελτιώσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, μειώνοντας τον αριθμό των μαθητών σε κάθε τμήμα και όχι αυξάνοντάς το» κατέληξε η κα Αγοραστού.