Στην Αθήνα και στο Υπουργείο Πολιτισμού βρέθηκε ο Δήμαρχος Ορεστιάδας, Αδαμάντιος Παπαδόπουλος, όπου υπεγράφη προγραμματική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου αναβάθμισης της ανενεργής σχολικής μονάδας στον οικισμό Πτελέας της Δημοτικής Ενότητας Τριγώνου.
Η υπογραφή πραγματοποιήθηκε παρουσία της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη και αφορά την υλοποίηση οικοδομικών εργασιών εξωραϊσμού και αναβάθμισης του κτιρίου, με στόχο τη μετατροπή του σε υποδομή του «Δικτύου Αγροτικών Μουσείων Έβρου».

Για την ωρίμανση του έργου είχαν προηγηθεί οι απαραίτητες μουσειολογικές και μουσειογραφικές μελέτες, οι οποίες εκπονήθηκαν από την Αγγέλα Γιαννακίδου και αποτέλεσαν βασικό στοιχείο για την προώθηση της παρέμβασης.
Όπως σημειώνεται, η υπογραφή της σύμβασης αποτελεί το τελευταίο διοικητικό στάδιο πριν την έναρξη των εργασιών, καθώς είχε ήδη εγκριθεί η σχετική απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης.
Με την ολοκλήρωση του έργου, το παλιό σχολείο της Πτελέας αναμένεται να μετατραπεί σε έναν σύγχρονο χώρο πολιτισμού, με στόχο την ανάδειξη της αγροτικής ιστορίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς του Έβρου, αλλά και την ενίσχυση της επισκεψιμότητας στην περιοχή.





























