ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΔήμος Ορεστιάδας: Ορκωμοσία νεοδιορισμένων εργαζομένων του προγράμματος "Βοήθεια στο σπίτι"

Δήμος Ορεστιάδας: Ορκωμοσία νεοδιορισμένων εργαζομένων του προγράμματος “Βοήθεια στο σπίτι”

Με νέα μέλη ενισχύεται η οικογένεια του Δήμου Ορεστιάδας, αφού τελέστηκε χθες η ορκωμοσία των νεοδιορισμένων εργαζομένων του προγράμματος “Βοήθεια στο σπίτι”.

Ο Δήμαρχος Διαμαντής Παπαδόπουλος, καλωσόρισε τους νέους εργαζόμενους τονίζοντας τη σημασία του προγράμματος για την τοπική κοινωνία, καθώς και για τον ρόλο που καλούνται να επιτελέσουν με ευαισθησία και επαγγελματισμό.
Καλή αρχή και καλή δύναμη στο έργο τους!

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια