ΑρχικήΠρώτο ΘέμαΑνακοινώθηκαν οι τρεις υποψήφιοι Διοικητές των Νοσοκομείων Αλεξανδρούπολης, Διδυμοτείχου

Ανακοινώθηκαν οι τρεις υποψήφιοι Διοικητές των Νοσοκομείων Αλεξανδρούπολης, Διδυμοτείχου

Ανακοινώθηκαν από το ΑΣΕΠ οι πίνακες των τριών (3) επικρατέστερων υποψηφίων για Διοικητές των Νοσοκομείων της 4ης ΥΠΕ Μακεδονίας και Θράκης όπου βρίσκονται και τα Νοσοκομεία Αλεξανδρούπολης και Διδυμοτείχου, μετά την ολοκλήρωση των συνεντεύξεων.

Οι αναλυτικοί πίνακες που καταρτίστηκαν από την αρμόδια Επιτροπή Επιλογής Στελεχών θα δοθούν στον αρμόδιο υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος και θα επιλέξει τον Διοικητή του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, αλλά και τον Αναπληρωτή Διοικητή, καθώς και τον Διοικητή του Νοσοκομείου Διδυμοτείχου.

Αναλυτικά οι πίνακες για τα δύο νοσοκομεία του Έβρου, έχουν ως εξής:

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια