ΑρχικήΕιδήσειςΑθλητικαΑγιασμός στην Αθλητική Ένωση Διδυμοτείχου

Αγιασμός στην Αθλητική Ένωση Διδυμοτείχου

Επί τη ενάρξει της αθλητικής περιόδου 2022-2023 και κατόπιν προσκλήσεως της Αθλητικής Ενώσεως Διδυμοτείχου, τις απογευματινές ώρες της 13ης Οκτωβρίου ε.έ., ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνός προέστη της ακολουθίας του αγιασμού των αθλητικών δραστηριοτήτων στο Δημοτικό Στάδιο της πόλεως. Εκτός από τον Πρόεδρο της Ενώσεως Αθανάσιο Σιαλάκη παρέστησαν ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Διδυμοτείχου Δημήτριος Παπακωνσταντίνου, ο Πρόεδρος του Ευγενιδείου Πολιτιστικού Κέντρου Λεωνίδας Γεωργιάδης, οι προπονητές με τους γυμναστές και οι νεαροί αθλητές όλων των ηλικιών.

Ο Σεβασμιώτατος αφού ευχαρίστησε τους αθλητικούς παράγοντες για την πρόσκληση, απευθυνόμενος στους νεαρούς αθλητές τους συνεχάρη πρωτίστως διότι αξιοποιούν τον χρόνο τους δημιουργικά και τους προέτρεψε πάντοτε να είναι αγωνιστές. «Η ζωή» είπε χαρακτηριστικά «είναι ένας αγωνιστικός στίβος, όπου όλοι είμεθα αθλούμενοι. Αθλούμενοι στην υπομονή, στην υπακοή, στην εγκράτεια, στην άμιλλα και στις άλλες αρετές για τις οποίες μας μίλησε ο Χριστός». Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο αγωνιστικό και αθλητικό φρόνημα του αγίου μάρτυρος Νέστορος, ο οποίος με την πίστη του στο Χριστό νίκησε τον δυσώνυμο Λυαίο στο κατάμεστο Ιπποδρόμιο της Θεσσαλονίκης ενώπιον του βασιλέως και τους συνέστησε να έχουν πάντοτε το φρόνημα του αγίου.

Τέλος ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε σε όλους υγεία, επιτυχίες και νίκες.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια

O «Ματωμένος Γάμος» του F.G. Lorca στην Αλεξανδρούπολη

Το Θεσσαλικό Θέατρο συμπληρώνει 50 χρόνια αδιάκοπης καλλιτεχνικής παρουσίας, έχοντας διαμορφώσει καθοριστικά τον θεατρικό...