ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΑνοιχτό το διαδημοτικό οδικό δίκτυο του Δήμου Ορεστιάδας

Ανοιχτό το διαδημοτικό οδικό δίκτυο του Δήμου Ορεστιάδας

Η κακοκαιρία έκανε αισθητή την παρουσία της στις ημιορεινές περιοχές του Δήμου Ορεστιάδας από χθες το βράδυ της Κυριακής 27 Φεβρουαρίου όπως αναμενόταν.

Έτσι από τις πρώτες πρωινές, τα εκχιονιστικά μηχανήματα του Δήμου ξεκίνησαν τον αποχιονισμό του διαδημοτικού οδικού δικτύου καθώς και εντός των κοινοτήτων όπου υπήρξε έντονη χιονόπτωση.

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχος Ορεστιάδας Αρχοντή Αρχοντίδη, το διαδημοτικό οδικό δίκτυο είναι ανοικτό από το μεσημέρι της Δευτέρας, όμως παρακαλούνται οι οδηγοί να είναι προσεκτικοί κατά τις μετακινήσεις τους για την αποφυγή ατυχημάτων, ειδικά στις βραδινές ώρες που ενδέχεται να επικρατήσει παγετός.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια