ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΣυνάντηση του Δημάρχου Ορεστιάδας με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Θεοδωρικάκο

Συνάντηση του Δημάρχου Ορεστιάδας με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Θεοδωρικάκο

Στην Αθήνα, σήμερα 16/12/2021, ο Δήμαρχος Ορεστιάδας κ. Μαυρίδης Βασίλειος συναντήθηκε με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Τάκη Θεοδωρικάκο.

Ο Δήμαρχος Ορεστιάδας έθεσε στον κ. Υπουργό αναλυτικά τα θέματα που απασχολούν τους δημότες του Δήμου Ορεστιάδας και είναι αρμοδιότητας του Υπουργείου του.

Στη συνάντηση αυτή, επιβεβαιώθηκε το άριστο επίπεδο συνεργασίας του Δήμου Ορεστιάδας και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Ο κ. Υπουργός επιβεβαίωσε την ξεκάθαρη θέση της Κυβέρνησης όσον αφορά στην συνεργασία της με τις τοπικές κοινωνίες και αύριο θα προβεί σε ανακοινώσεις.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια