ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΔήμος Σαμοθράκης: Τοποθετήθηκε στέγαστρο στην είσοδο του Δημοτικού Σχολείου Καμαριώτισσας

Δήμος Σαμοθράκης: Τοποθετήθηκε στέγαστρο στην είσοδο του Δημοτικού Σχολείου Καμαριώτισσας

Ο Δήμος Σαμοθράκης, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού σχολείου Καμαριώτισσας, τοποθέτησε στέγαστρο στην είσοδο του σχολείου, για την προστασία μαθητών και γονέων.

“Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Γιώργο Μασκαλίδη, που ανέλαβε εθελοντικά την κατασκευή του” σημειώνει η ανακοίνωση του δήμου Σαμοθράκης.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια