fbpx
21.9 C
Alexandroupoli
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

“Το 20% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει πως έχει πέσει θύμα απάτης”

- Χορηγούμενη-

Το 20% σχεδόν των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει πως έχει πέσει θύμα απάτης κατά τη διάρκεια ηλεκτρονικών αγορών σε περιόδους με υψηλή αγοραστική κίνηση (όπως τις εορταστικές περιόδους), αναδεικνύοντας ένα ανησυχητικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές. Η παγκόσμια έρευνα που διενήργησε η Klarna σε συνεργασία με την εταιρεία Nepa αποκάλυψε αυτά τα ανησυχητικά στοιχεία, επισημαίνοντας την ανάγκη για προσοχή και προφύλαξη κατά τις ηλεκτρονικές αγορές, ιδίως κατά τις περιόδους με υψηλότερη κίνηση.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 18% των Ελλήνων καταναλωτών έχει αναφέρει ότι έχει πέσει θύμα απάτης κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών αγορών τους, με το υψηλότερο ποσοστό να καταγράφεται στις ηλικίες μεταξύ 18-26 ετών.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 19% των καταναλωτών έχει αναφέρει πως έχει πέσει θύμα απάτης κατά τη διάρκεια ηλεκτρονικών αγορών.
Ενόψει αυτής της ανησυχητικής κατάστασης, η εταιρεία παρέχει τέσσερις συμβουλές στους καταναλωτές προκειμένου να προστατευθούν κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών, εξασφαλίζοντας την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη τους.

  1. Υπερβολικά υψηλές εκπτώσεις: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που προσφέρουν υπερβολικά υψηλές εκπτώσεις, ειδικά σε γνωστές μάρκες, μπορεί να αποτελούν ένδειξη απάτης. Οι καταναλωτές πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί με τις υπερβολικά χαμηλές τιμές και να αποφεύγουν ύποπτες προσφορές.
  2. Το όνομα και το περιεχόμενο των ψεύτικων καταστημάτων: Τα ψεύτικα καταστήματα συνήθως χρησιμοποιούν ονόματα ιστότοπων που μοιάζουν με γνωστές μάρκες, αλλά έχουν μικρές παραλλαγές. Η αποφυγή ιστοτόπων με ασαφή ή ύποπτα ονόματα μπορεί να είναι ένα μέτρο προστασίας. Επιπλέον, η ανίχνευση ορθογραφικών λαθών στα κείμενα και το περιεχόμενο του ιστότοπου μπορεί να υποδεικνύει αυθεντικότητα.
  3. Τρόποι πληρωμής: Τα ύποπτα ηλεκτρονικά καταστήματα επιλέγουν συχνά την προκαταβολή ως τρόπο πληρωμής. Οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί με αυτό και να αποφεύγουν καταστήματα που δεν παρέχουν ασφαλείς μεθόδους πληρωμής ή ζητούν προκαταβολή.
  4. Ασαφείς πολιτικές επιστροφής χρημάτων: Ένα αξιόπιστο κατάστημα θα έχει σαφείς οδηγίες για τις επιστροφές προϊόντων και τις πολιτικές επιστροφής χρημάτων. Η ασάφεια ή η απουσία πληροφοριών σχετικά με τις επιστροφές μπορεί να είναι ένδειξη ότι κάτι δεν είναι σωστό και ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι προσεκτικός.

Η ανάγκη για προσοχή καταδεικνύει τη σημασία της ενεργού επίβλεψης και εκπαίδευσης των καταναλωτών προκειμένου να διασφαλιστεί μια ασφαλής και θετική online εμπειρία. Όπως επισημαίνεται από ειδικούς του χώρου της ηλεκτρονικής ασφάλειας, ντετέκτιβ, ειδικούς διαδικτυακών αγορών και ειδικούς στην κυβερνοασφάλεια, εν μέσω ειδικά των εορταστικών περιόδων, που το promotion προϊόντων και το merchandising αποτελεί βασικό στοιχείο για τη διέγερσή του ενδιαφέροντος και την αύξηση των πωλήσεων ο καταναλωτής πρέπει να είναι σε θέση να ανιχνεύει τα ύποπτα σημάδια που δείχνουν προς τον κίνδυνο της ηλεκτρονικής απάτης. Συνεπώς, η απαραίτητη συνειδητοποίηση, σε συνδυασμό με τη στρατηγική εκπαίδευση, αποτελεί το πρώτο βήμα για μια άρρηκτα συνδεδεμένη, ασφαλή και επιτυχημένη συναλλαγή στον εκπληκτικό κόσμο των online αγορών.

Έρευνα της εταιρείας Klarna σε συνεργασία με την εταιρεία Nepa

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο