fbpx
18.9 C
Alexandroupoli
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Προώθηση ιστοσελίδων: Η σημασία του σωστού marketing plan στην προώθηση της ιστοσελίδας σας

- Χορηγούμενη-

Με τον όρο προώθηση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο εννοούμε τη γνωστοποίηση της ιστοσελίδας από την εταιρία στην αγορά στόχο της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από αυτή τη διαδικασία εξαρτάται η έκβαση της όλης προσπάθειας για την εμπορική αξιοποίηση του διαδικτύου, ακόμα και αν όλες οι διαδικασίες σχεδιασμού και κατασκευής των ιστοσελίδων σας είχαν εκτελεστεί σωστά και με κάθε λεπτομέρεια.

Ποιες είναι οι καλύτερες τακτικές προώθησης ιστοσελίδων;

  • Content marketing
  • SEO
  • Social media marketing
  • Google Ads

Όταν ξεκινάτε να σχεδιάζετε την στρατηγική προώθησης της ιστοσελίδας σας, για να έχετε σίγουρα και χειροπιαστά αποτελέσματα θα πρέπει να δημιουργήσετε πρώτα ένα πλάνο δράσης, ένα marketing plan που θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε σωστά βήμα-βήμα την πορεία σας προς την επιτυχία.

Πάμε να τα δούμε μαζί αναλυτικά παρακάτω:

Προφίλ πελατών:

Πρώτα απ΄ όλα ας ξεκινήσουμε από το εξής, ποιος είναι ο ιδανικός τύπος πελάτη για εσάς; Ποιον στοχεύετε; Αν έπρεπε να περιγράψετε τον ιδανικό πελάτη για εσάς είναι άνδρας ή γυναίκα; Είναι μισθωτός ή επαγγελματίας κλπ.;

Φτιάξτε μια λίστα με όλες τις λεπτομέρειες που απαρτίζουν το προφίλ του ιδανικού πελάτη για εσάς και αποκτήστε έτσι μια πλήρη εικόνα του κοινού που στοχεύετε.

Ορίστε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε:

Για να μπορέσετε να έχετε μια επιτυχημένη διαδρομή θα πρέπει πρώτα από όλα να γνωρίζετε που πηγαίνετε! Καθορίστε σαφείς στόχους όσον αφορά το τι θέλετε να πετύχετε με την digital marketing στρατηγική σας και προσαρμόστε ανάλογα τα βήματα που θα ακολουθήσετε.

  • Δηλαδή θέλετε να αυξήσετε την προβολή των προϊόντων σας;
  • Τις πωλήσεις σας;
  • Την επικοινωνία των πελατών μαζί σας;

Επίσης είναι πολύ σημαντικό να ορίσετε τα μεγέθη που καθορίζουν την επιτυχία της  digital marketing στρατηγική σας, για παράδειγμα μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας που θα κάνετε στην Google θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σε μία κατηγορία προϊόντων σας; Θέλετε να σας καλέσουν περισσότερο στο τηλέφωνο; Θέλετε να έχει η ιστοσελίδα σας περισσότερη επισκεψιμότητα ή θέλετε να αυξήσετε τον αριθμό των likes σας στα social media;

Επιλέξτε τα σωστά κανάλια προώθησης:

Αναρωτηθείτε το εξής, που βρίσκονται κυρίως οι πελάτες σας; Βρίσκουν την ιστοσελίδα σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google ψάχνοντας για ένα προϊόν ή υπηρεσία; Σας βρίσκουν μέσω των εταιρικών σας προφίλ στα social media; Έχετε αυξημένη επισκεψιμότητα μέσω των διαφημίσεων σας στην Google;

Tο να γνωρίζετε την πηγή προέλευσης των πελατών σας θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε την σωστή διαδρομή ώστε να του φέρετε πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά στον ιστότοπο σας.

Για παράδειγμα μπορεί να έχετε ένα προϊόν που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε νεανικό κοινό και άρα θα πρέπει να απευθυνθείτε κυρίως στα social media ώστε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες.

Αντίθετα ίσως έχετε μια υπηρεσία που απευθύνεται κυρίως σε μεγαλύτερες ηλικίες και θα προτιμούσαν να διαβάσουν ένα εκτενές και εμπεριστατωμένο άρθρο γύρω από τις λύσεις που προσφέρετε πριν επικοινωνήσουν μαζί σας.

Καθορίστε τμηματικούς και ρεαλιστικούς στόχους

Τι σημαίνει αυτό;

Ας υποθέσουμε πως θέλετε μέσω της digital marketing στρατηγικής σας να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας.

Εάν ο στόχος που θα θέσετε είναι να φτάσετε τις 10.000 επισκέψεις μηνιαίως μέσα σε 30 ημέρες  ενώ αυτή την στιγμή είστε στο μηδέν, είναι  πρακτικά αδύνατο να συμβεί.

Αυτό σημαίνει λοιπόν πως οι στόχοι που θέλετε να πετύχετε θα πρέπει να είναι μετρήσιμοι ώστε να μπορέσετε να ελέγξετε ανά πάσα στιγμή σε ποια κατάσταση είστε, αλλά και να είναι ρεαλιστικοί ώστε να έχουν και αυξημένες πιθανότητες αλλά και ποσοστά επιτυχίας,

Ορίστε ένα συγκεκριμένο budget για τις ενέργειες σας

Όπως κάθε τι που αφορά την επιχείρηση σας έτσι και στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής σας θα πρέπει να ορίσετε ένα πολύ συγκεκριμένο budget το οποίο θα σας βοηθήσει να γνωρίζετε βάση αυτού ποιες ακριβώς κινήσεις μπορείτε να κάνετε και ποιες όχι.

Σκεφτείτε σαν πελάτης

Για το τέλος αφήσαμε ένα από τα πιο βασικά συστατικά της επιτυχίας, το να σκέπτεστε σαν πελάτης,  και τι εννοούμε με αυτό.

Δείτε το απλά, αν ήσασταν εσείς ο πελάτης της επιχείρησης σας τι θα θέλατε να ακούσετε  για να πειστείτε να ψωνίσετε; Τι θα θέλατε να δείτε; Πως θα θέλατε να σας προσεγγίσουν και με τι περιεχόμενο;

Όπως είδαμε παραπάνω το να σχεδιάσετε ένα σωστό marketing plan είναι η αρχή της επιτυχίας για την σωστή ψηφιακή προβολή της επιχείρησης σας.

 Για να έχετε όμως χειροπιαστά και σταθερά αποτελέσματα με σταθερή κερδοφορία για την επιχείρηση σας χρειάζεστε την βοήθεια ειδικών πάνω στην προώθηση ιστοσελίδων.

Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας και ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί την προώθηση της ιστοσελίδας σας που θα σας φέρει στην κορυφή των πωλήσεων και της κερδοφορίας.

Στοιχεία επικοινωνίας

Url: https://webone.gr

Διεύθυνση: Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο: 2310-254007

Email: [email protected]

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο