fbpx
15.9 C
Alexandroupoli
Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Πώς η συσκευασία γλυκών μπορεί να σε πείσει να αγοράσεις;

- Χορηγούμενη-

Η συσκευασία γλυκών αποτελεί το πιο δυνατό όπλο των σύγχρονων κατασκευαστών στην αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων τους. Δημιουργώντας μια ελκυστική συσκευασία, οι εταιρείες καταφέρνουν να επηρεάσουν την συμπεριφορά των καταναλωτών.

Καθώς τα γλυκά καταλαμβάνουν ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς τροφίμων, οι κατασκευαστές εξελίσσονται διαρκώς για να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους και να εξασφαλίσουν τον αριθμό πωλήσεων τους σε βάθος χρόνου.

Πώς όμως τα κατάλληλα είδη συσκευασίας για ζαχαροπλαστική μπορούν να μας πείσουν να προχωρήσουμε σε αγορές; Ας δούμε την απάντηση παρακάτω.

Δημιουργία σχέσης καταναλωτών με το brand

Μια συσκευασία επιτρέπει σε ένα brand να μιλήσει, ακόμη και αν μιλάει το ίδιο το προϊόν. Η διαδικασία του unboxing αποτελεί έναν παράγοντα επιρροής. Οι περισσότεροι βλέπουν το packaging και το unboxing ως ένα τμήμα μιας ολόκληρης εμπειρίας. Η υφή της συσκευασίας, τα χρώματα, το μέγεθος και το βάρος της, αποτελούν κομμάτι του να ανοίξουμε ένα προϊόν. Η διαδικασία αυτή μπορεί να πει την ιστορία του brand και να δημιουργήσει μια ιδιαίτερη σχέση με τους καταναλωτές.

Οι πρωτότυπες συσκευασίες εμπνέουν περισσότερο για αγορές

Οι περισσότεροι από εμάς παίρνουν αποφάσεις για την αγορά ενός προϊόντος όπως για παράδειγμα ένα γλυκό μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Οι έξυπνες και πρωτότυπες λύσεις όσον αφορά το κομμάτι της συσκευασίας, όπως για παράδειγμα τα αρωματισμένα σακουλάκια, τα επαναχρησιμοποιούμενα κουτιά, ή ακόμη και οι βιοδιασπώμενες σακούλες  μας φέρνουν πιο κοντά στην αγορά του προϊόντος, ενώ την ίδια στιγμή συμβάλλουν στην αύξηση της δημοτικότητας ενός brand.

Η καλή συσκευασία πείθει για νέα αγορά

Αυτό είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας. Οι πιο premium συσκευασίες βοηθούν στο να θυμόμαστε καλά το brand. Επιπλέον, σίγουρα το κάνουμε δώρο, ή το προτείνουμε σε φίλους και γνωστούς, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει και σε περισσότερες πωλήσεις. Επομένως, είναι πιο εύκολο ένας παλιός πελάτης να επιλέξει ξανά το προϊόν, αλλά και να αυξηθεί το ενδιαφέρον ενός καινούργιου.

Εποχιακές συσκευασίες που τραβούν τα βλέμματα

Ένα εξίσου δυναμικό μέσο που πείθει για αγορά είναι η προσέλκυση πελατών με εποχιακές συσκευασίες. Με την πάροδο του χρόνου, οι πολύχρωμες και πιο καλλιτεχνικές συσκευασίες ενθουσίασαν και ενθουσιάζουν μεγάλο μέρος του κοινού, τραβώντας τα βλέμματα και δημιουργώντας χαρά σε μικρούς και μεγάλους  κατά την εορταστική περίοδο.

Αίσθηση του προϊόντος

Μέσα από το κατάλληλο περιτύλιγμα, μια εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει δεσμούς με τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός σε συσκευασίες μπισκότων, ή οι φωτεινές πολύχρωμες εικόνες στα ζαχαρωτά προσελκύουν τους πελάτες και τους ξυπνούν διάφορες μνήμες. Ο βασικός στόχος είναι η δημιουργία λύσεων οι οποίες θα προκαλούν τα κατάλληλα ερεθίσματα και θα ενθαρρύνουν για την αγορά προϊόντων. Τα καλά κλεισμένα σακουλάκια συσκευασίες τροφίμων, καθώς και τα σακουλάκια με τα οποία μπορεί να δει κανείς τα προϊόντα ή να αισθανθεί τις υφές τους, συνήθως έχουν τη μεγαλύτερη δημοτικότητα.

Οικολογικές επιλογές

Ο υψηλός βαθμός αποβλήτων και σκουπιδιών έχει οδηγήσει σε αρνητικές επιδράσεις στο περιβάλλον, γεγονός που έχει ευαισθητοποιήσει αρκετούς ως προς τα απορρίμματα στην καθημερινότητα τους. Τα νέα, ανακυκλώσιμα προϊόντα έχουν αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, πολλές επιχειρήσεις παίρνουν την πρωτοβουλία και δημιουργούν πράσινες ή βιοδιασπώμενες, ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες. Οι πελάτες είναι ευαισθητοποιημένοι στην ταξινόμηση των σκουπιδιών και τη χρήση ανακυκλώσιμων συσκευασιών για γλυκά.

Η συσκευασία γλυκών είναι πολύ σημαντική για αγορές. Σε περίπτωση που συνδυάζεται και με γεύση, μπορεί να απογειώσει τις πωλήσεις μιας επιχείρησης!

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο

Πάσχα: Λάθη που προκαλούν προβλήματα στην υγεία

Μεγάλη εβδομάδα: Πολλοί άνθρωποι επωφελούνται από την καθαρτική δύναμη της νηστείας. Εξάλλου η Μελέτη των Επτά Χωρών που απετέλεσε ορόσημο στην προληπτική Ιατρική (1958-Ancel...