fbpx
14.9 C
Alexandroupoli
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Η Περιφέρεια ΑΜΘ δεν μπορεί και δεν θα γίνει ποτέ brand name στον τουρισμό!

- Χορηγούμενη-

Γνωρίζουν, άραγε και ενδιαφέρονται οι επισκέπτες της Μυκόνου και της Θήρας (Σαντορίνης), σε ποια Περιφέρεια της Ελλάδας υπάγονται (διοικητικά) τα δύο αυτά νησιά, που είναι εκ των κορυφαίων, αν όχι οι κορυφαίοι τουριστικοί προορισμοί στην Ελλάδα; Από μόνοι τους οι προορισμοί αυτοί αποτελούν brand names, δηλαδή «προϊόντα με ονομασία προέλευσης» στον τουρισμό.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει, για παράδειγμα, με τη Θάσο, κυρίως και την Καβάλα σε περιφερειακό επίπεδο. Πόσοι από τους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες της Θάσου, κάθε χρόνο, γνωρίζουν ότι υπάγεται στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης; Και πόσοι από τους επισκέπτες στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού βλέποντας το περίπτερο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, δείχνουν ενδιαφέρον για τον συγκεκριμένο προορισμό;

Κάναμε τον παραπάνω πρόλογο, με αφορμή το δελτίο Τύπου που απέστειλε η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ., για τη συμμετοχή στη διεθνή έκθεση του Βερολίνου. Η άποψη μας είναι, ότι η συμμετοχή της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού μόνο σύγχυση προκαλεί στους ξένους. Η Μύκονος και η Θήρα «πουλάνε» τουριστικά αυτό που είναι και δεν έχουν ανάγκη να προβληθούν από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Αυτό, θεωρούμε, πρέπει να κάνουν και οι προορισμοί της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Θεωρούμε, συγκεκριμένα, ότι οι Δήμοι πρέπει να αναλάβουν αποκλειστικά την τουριστική προβολή και η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ., να ενισχύει οικονομικά την προσπάθεια τους με αναλογικό τρόπο. Δηλαδή, να επιβραβεύει τους Δήμους που έχουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, άρα λειτουργούν οργανωμένα και μεθοδικά στον τομέα του τουρισμού. Δεν είναι δίκαιο να «μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι» δύο Δήμοι, που έχουν διαφορετική φιλοσοφία στην τουριστική προβολή και διαφορετική προοπτική τουριστικής ανάπτυξης.

Δεν είναι δίκαιο, νομίζουμε, η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ., να υποκαθιστά την ανυπαρξία κάποιων Δήμων, ή την απουσία ενδιαφέροντος και έργου των δημοτικών τους αρχών, για την προβολή του τουριστικού προϊόντος τους. Έως σήμερα, δυστυχώς, αυτό κάνουν οι διοικήσεις της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ., αλλά το αποτέλεσμα, δεν είναι ικανοποιητικό για το συνολικό «προϊόν». Οι αριθμοί δίνουν την εικόνα.

Ας αξιοποιήσει, λοιπόν, η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. τα χρήματα για τη συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού με πιο εποικοδομητικό τρόπο. Ενισχύοντας τους Δήμους που θέλουν να προβληθούν και σε άλλες αγορές, όπως ο Δήμος Καβάλας, που κάνει «άνοιγμα» στις αγορές της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Ινδίας, της Κύπρου κ.λπ. Μία Περιφέρεια της χώρας, δεν μπορεί και δεν πρόκειται να γίνει brand name στον τουρισμό, όπως ένας ξεχωριστός τόπος.

 

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο

Αρχαιολόγοι ψάχνουν ρωμαϊκή πόλη στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης

Αρχαιολόγοι πραγματοποιούν αρχαιολογικές ανασκαφές στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης, καθώς αναζητούν ρωμαϊκή πόλη, ύστερα από σχετικές ανακαλύψεις που έκαναν και χρονολογούνται από τη συγκεκριμένη εποχή. Η...