fbpx
18.9 C
Alexandroupoli
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Οι απεριόριστες δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου

- Χορηγούμενη-

Κατά το παρελθόν οι εμπορικές συναλλαγές ήταν τοπικά και χρονικά περιορισμένες, αφού ολοκληρώνονταν σε φυσικά καταστήματα με τη διαμεσολάβηση ενός πωλητή ή ταμία, με τον αγοραστή στις περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις να παραλαμβάνει το προϊόν στο κατάστημα. Στο πέρασμα του χρόνου, όμως, αφενός ο επιχειρηματικός κόσμος προσπάθησε να κάνει πιο εύκολες τις αγορές και να εξυπηρετήσει τον πελάτη, αφετέρου η τεχνολογική πρόοδος βελτίωσε το επίπεδο των υπηρεσιών και έφερε τα εμπορεύματα… ένα κλικ μακριά από τον καταναλωτή.

Όταν το Διαδίκτυο έγινε κοινό κτήμα και εργαλείο όλων, πολλές επιχειρήσεις έστρεψαν το ενδιαφέρον τους από τα φυσικά καταστήματα σε ιστοσελίδες που θα διευκόλυναν τη δραστηριότητά τους και θα τις έκαναν πιο γνωστές μέσα από την προβολή τους στο Ίντερνετ. Παράλληλα, υπήρξαν και πολλοί επιτηδευματίες που ξεκίνησαν να ασχολούνται εξαρχής με το ηλεκτρονικό εμπόριο χωρίς να έχουν προηγούμενη τριβή με τη «συμβατική» επιχειρηματικότητα.

Αρχικά η  κατασκευή ιστοσελίδων επιχειρήσεων ήταν απλή, ενίοτε και απλοϊκή, με μοναδικό τους στόχο να αποδειχθεί χρηστική και αποτελεσματική. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός και η εξέλιξη στο επίπεδο της Πληροφορικής βελτίωσαν κατά πολύ την παρουσίαση αυτών των ιστοσελίδων, με πολλές από αυτές να συναγωνίζονται τις πολυτελείς βιτρίνες των πραγματικών καταστημάτων.

Μια ιστοσελίδα μπορεί να χαρακτηριστεί ως ποιοτική αν πέρα από την καλή της εμφάνιση ενημερώνει με ακρίβεια και λεπτομέρεια τους πελάτες για τα προϊόντα που διαθέτει, διευκολύνοντάς τους ταυτόχρονα στην κράτηση ή στην παραγγελία ενός κομματιού που θέλουν να αγοράσουν. Αν μάλιστα η αγορά μπορεί να ολοκληρωθεί μέσω e-banking από την ιστοσελίδα, αυτό είναι ό,τι καλύτερο για τη χρηστικότητα μιας ιστοσελίδας.

Ο διαχειριστής μιας τέτοιας ιστοσελίδας οφείλει να ενημερώνει τακτικά τα στοιχεία της και κατά διαστήματα να την ανανεώνει, τόσο στην εμφάνιση όσο και στο περιεχόμενο. Καλό είναι, βέβαια, ήδη από την αρχική κατασκευή της ιστοσελίδας αυτή να είναι ταιριαστή με το αντικείμενο της επιχείρησης. Π.χ., η σελίδα μιας εταιρείας που εμπορεύεται είδη παιδικού ρουχισμού είναι λογικό να είναι πιο πολύχρωμη και «ανάλαφρη» σε σχέση με την αντίστοιχη σελίδα μιας επιχείρησης που πουλάει ιατρικά είδη ή ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Οι ιστοσελίδες αποτελούν επίσης μέσα προώθησης και διαφήμισης των προϊόντων, γι’ αυτό και οι κατασκευαστές τους πρέπει να φροντίζουν να επιτελούν σωστά και αυτόν τον ρόλο, προσφέροντας υπηρεσίες SEO marketing (Search Engine Optimization). Πρόκειται για διαδικασίες βελτιστοποίησης στη δομή, στο περιεχόμενο και στα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός ιστότοπου, προκειμένου να είναι φιλικός τόσο προς τους χρήστες όσο και προς τις μηχανές αναζήτησης του Διαδικτύου. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ότι θα δουν την ιστοσελίδα όσο το δυνατόν περισσότεροι χρήστες.        

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δίδεται και στην εξατομικευμένη ή στοχευμένη διαφήμιση. Πρόκειται για τις διαφημίσεις που βλέπουμε στον υπολογιστή μας οι οποίες σχετίζονται με τις αναζητήσεις που έχουμε κάνει εμείς στο Ίντερνετ, δίνοντας κατά κάποιον τρόπο ένα στίγμα για τις προτιμήσεις μας. Είτε ως διαφημιστικό μέσο είτε ως πλατφόρμα συναλλαγών, οι ιστοσελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων έχουν αναμφισβήτητα πολλές δυνατότητες, οι οποίες τις καθιστούν ανταγωνιστικές έναντι των φυσικών καταστημάτων. Και καθώς, εξελικτικά, οι νεότερες γενιές θα έρχονται στον κόσμο έχοντας άμεση επαφή με την ψηφιακή τεχνολογία, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μελλοντικά θα είναι σίγουρα οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της επιχειρηματικότητας.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το κέρδος από κατασκευή eshop σε σχέση με το φυσικό κατάστημα.

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο

Σουφλί: Παρεμβάσεις για την αποκατάσταση των ζημιών στο Διαδημοτικό Οδικό Δίκτυο...

Υπογράφηκε η σύμβαση μεταξύ του Δημάρχου Σουφλίου Καλακίκου Παναγιώτη και του αναδόχου «ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΜΟΝ. Α.Τ.Ε.», για το έργο που αφορά παρεμβάσεις για την αποκατάσταση...