ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΟ Δήμος Ορεστιάδας φωταγωγεί το Δημαρχείο για την Παγκόσμια Ημέρα Ευχής

Ο Δήμος Ορεστιάδας φωταγωγεί το Δημαρχείο για την Παγκόσμια Ημέρα Ευχής

Σήμερα Τρίτη 29 Απριλίου 2025, ο Δήμος Ορεστιάδας συμμετέχει στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, φωταγωγώντας μπλε το Δημαρχείο της πόλης.

Με τη συμβολική αυτή κίνηση, ενώνουμε τη φωνή μας με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) που, εδώ και περίπου 30 χρόνια, πραγματοποιεί ευχές ζωής για παιδιά που δίνουν μάχη με σοβαρές ασθένειες.

Στηρίζουμε την ελπίδα, το χαμόγελο και τη δύναμη που γεννά μια ευχή!

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια