ΑρχικήΕιδήσειςΚοινωνιαΜητρόπολη Αλεξανδρούπολης: Δήλωση για την κατάληψη του Ναού των Θερμών Σαμοθράκης

Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης: Δήλωση για την κατάληψη του Ναού των Θερμών Σαμοθράκης

Λυπούμεθα για την κατάπτωση που δημιουργεί στην Σαμοθράκη ένας ιδιότυπος τουρισμός ο οποίος εκτός από τις ιδιοκτησίες και την δημόσια αιδώ, δεν σέβεται πλέον ούτε τα ιερά και όσια της τοπικής παραδόσεως των κατοίκων.

Οι φωτογραφίες του καταληφθέντος και βεβηλωθέντος Ναού του Αγίου Ιωάννου Προδρόμου στα Θερμά αποτελεί δείγμα της καταστάσεως που χρονίζει και συνεχίζει ανεξέλεγκτα το καταστροφικό της έργο.

Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια