Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με τη σχετική σήμανση, στο πλαίσιο του έργου: «Βελτίωση Εθνικής Οδού υπ’ αριθμ. 55 στις Χ.Θ.5+600,Χ.Θ.6+600 έως Χ.Θ.8+700,Χ.Θ.8+900,Χ.Θ.10+500 έως 14+400, Χ.Θ.19+800 έως 20+100 και Χ.Θ.31+200 έως 31+600»:

  1. Κατά τη διάρκεια των εργασιών, η κίνηση των οχημάτων θα διεξάγεται με εναλλάξ κυκλοφορία των δυο κατευθύνσεων και κατά περίπτωση μέσω του υπόλοιπου εύρους του οδοστρώματος, σε κάθε οδό.

  2. Για την επισκευή των τεχνικών, στην Χ.Θ.5+600 (μετά την γέφυρα Σμίνθης) και στην Χ.Θ.20+000 (μετά τον Εχίνο) θα τοποθετηθούν οι παρακάτω πινακίδες και στις δύο κατευθύνσεις όπως περιγράφονται κάτωθι:

Επί της Ε.Ο.55

α) Στα 400μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί σήμανση με πινακίδα αναγγελίας κινδύνου [Κ-20]:Κίνδυνος λόγω εκτελουμένων εργασιών στην οδό.

β) Στα 300μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί ρυθμιστική πινακίδα [Ρ-32]:Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 50 χλμ/ώρα.

γ) Στα 200μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί ρυθμιστική πινακίδα [Ρ–30]: Απαγορεύεται το προσπέρασμα μηχανοκίνητων οχημάτων, πλην των δίτροχων μοτοσικλετών χωρίς κάνιστρο και πινακίδων καθώς και πινακίδες αναγγελίας κινδύνου [Κ-6α] Επικίνδυνη στένωση οδοστρώματος στην αριστερή πλευρά και [Κ-6δ]: Επικίνδυνη στένωση οδοστρώματος στη δεξιά πλευρά.

δ) Στα 100μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί ρυθμιστική πινακίδα [Ρ-32]:Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 20 χλμ/ώρα.

ε) Στα 20μ. προ του εργοταξίου θα τοποθετηθεί στην πλευρά της αποκλεισμένης λωρίδας κυκλοφορίας ρυθμιστική πινακίδα [Ρ–5]: Προτεραιότητα (παραχώρηση) της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας λόγω στενότητας του οδοστρώματος, και στην πλευρά της ελεύθερης λωρίδας αντιστοίχως ρυθμιστική πινακίδα [Ρ–6]:Προτεραιότητα έναντι της επερχόμενης κυκλοφορίας (λόγω στενότητας του οδοστρώματος.

στ) Στην ζώνη των έργων θα τοποθετηθούν ανά 6μ. πληροφοριακές πινακίδες [Π–78]: Υποχρεωτικό πέρασμα από τα αριστερά νησίδας ή εμποδίου με αμφίπλευρους αναλάμποντες φανούς στο επάνω μέρος τους, αποκλείοντας σταδιακά τη λωρίδα επί της οποίας εκτελούνται τα έργα μέχρι και το τέλος της ζώνης των έργων.

ζ) Στα 20μ. μετά το τέλος των έργων θα τοποθετηθεί ρυθμιστική πινακίδα τύπου [Ρ–36]: Τέλος όλων των τοπικών απαγορεύσεων οι οποίες έχουν επιβληθεί με απαγορευτικές πινακίδες στα κινούμενα οχήματα.

Οι ανωτέρω εργασίες των τεχνικών θα γίνουν σε δύο φάσεις:

Α) Εκσκαφή της τάφρου στην μία λωρίδα κυκλοφορίας, εγκιβωτισμός, προσωρινή αποκατάσταση και καθαρισμός της λωρίδας,

Β) Αποκλεισμός της άλλης λωρίδας κυκλοφορίας και επανάληψη των παραπάνω εργασιών

Στο δημοτικό δρόμο που συμβάλει στην Ε.Ο.55 και συμβάλει σε κοντινή απόσταση από το σημείο κατασκευής του τεχνικού και προκειμένου οι οδηγοί να ενημερωθούν για τα έργα θα τοποθετηθούν οι κάτωθι πινακίδες:

α) Πινακίδα αναγγελίας κινδύνου [Κ-20]:Κίνδυνος λόγω εκτελουμένων εργασιών στην οδό σε απόσταση 100μ. και

β) Ρυθμιστική πινακίδα τύπου [Ρ-32]:Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 20 χλμ/ώρα, σε απόσταση 50μ. από την συμβολή του δρόμου με την Ε.Ο.55.

Η προσωρινή αποκατάσταση του σκάμματος εντός του οδοστρώματος θα γίνεται με λαμαρίνα κατάλληλου πάχους μέχρι την οριστική αποκατάστασή του με άσφαλτο.

  1. Σε περίπτωση διακοπής των εργασιών για τεχνικούς λόγους η ρύθμιση θα γίνεται με φωτεινή σηματοδότηση και την τοποθέτηση ανάλογων πινακίδων σήμανσης (ως αναφέρεται στο τυπικό σχ. 2.1.3).

Επισημαίνεται ότι: ισχύουν οι περιορισμοί της παραπάνω προδιαγραφής σήμανσης εκτελουμένων έργων (ΦΕΚ 946 Β΄/ 9-7-2003 και ΦΕΚ 905/Β’/20-5-2011) και η ζώνη αποκλεισμού είναι σε κάθε περίπτωση μικρότερη των 50μ. και το πλάτος του δρόμου διέλευσης είναι τουλάχιστον 3,25 μέτρα σε κάθε σημείο εκτέλεσης έργου και σε ειδικές περιπτώσεις 2,75μ.

Άρθρο 2ο

  1. Η χρονική διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών είναι μέχρι την 30-9-2017.

  2. Μετά το πέρας των εργασιών, θα απομακρυνθεί η εργοταξιακή σήμανση και τα αντίστοιχα τμήματα των οδών θα αποδοθούν πλήρως στην κυκλοφορία, απόλυτα καθαρά από φερτές και ξένες ύλες και ασφαλή για την κυκλοφορία των οχημάτων.

  3. Όπου απαιτηθεί και ανάλογα με τις συνθήκες των εργασιών λόγω της συνεχούς κίνησης οχημάτων, θα γίνει χρήση φωτεινού παλλόμενου βέλους ρύθμισης της κυκλοφορίας και θα υπάρχει παρουσία επαρκώς εξοπλισμένων σημαιοφόρων, για την ρύθμιση της κυκλοφορίας, οι οποίοι θα βρίσκονται στην αρχή και στο τέλος των τμημάτων εκτέλεσης εργασιών καθορίζοντας την προτεραιότητα στα οχήματα.

  4. Για τη λήψη μέτρων ασφαλείας κατά την εκτέλεση του έργου του θέματος, προς αποφυγή τυχόν ατυχημάτων, αστικά και ποινικά υπεύθυνος είναι ο Ανάδοχος, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις περί εκτελέσεως των Δημοσίων Έργων καθώς και για την τήρηση των κείμενων διατάξεων περί ασφαλείας των εργαζομένων στα έργα όπως αυτά αναφέρονται, στο άρθρο 37 παρ. 7 του Ν.3669/2008 Κ.Δ.Ε. και στα Π.Δ. 395 και 396 / 94 (Φ.Ε.Κ. 220 Α/19-12-1994) «Ελάχιστες προδιαγραφές ασφάλειας και υγείας εργαζομένων…» σε συμμόρφωση με τις οδηγίες 89/655 και 89/656 ΕΟΚ.

  5. Η εκτέλεση και εφαρμογή της παρούσας απόφασης, ανατίθεται στο Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης και στο Αστυνομικό Τμήμα Εχίνου Ξάνθης, σύμφωνα με την ορισμένη τοπική αρμοδιότητα.

  6. Οι παραβάτες της παρούσας, διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 420 Π.Κ. και των άρθρων του Ν. 2696/99 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.-

    Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

    ΓΚΙΚΑΣ Ευάγγελος

    Αστυνομικός Υποδιευθυντής