fbpx
9.9 C
Alexandroupoli
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Κατασκευή ιστοσελίδων: Τα 3 μυστικά για μια κερδοφόρα ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας

- Χορηγούμενη-

Όπως έχουμε πει πολλές φορές, μια ιστοσελίδα είναι η ηλεκτρονική βιτρίνα της επιχείρησης σας, είναι ο τρόπος και το μέσον να προσελκύσετε πελάτες ηλεκτρονικά και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Ξεκινώντας το παρόν άρθρο πάμε να δούμε μαζί αρχικά ποια είναι τα κυριότερα πλεονεκτήματα του να έχετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα:

1) Online παρουσία 24/7

Με την κατασκευή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας θα έχετε την δυνατότητα να προσελκύσετε νέους πελάτες στην επιχείρηση σας, 24 ώρες το 24ωρο, 365  μέρες το χρόνο, και από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.

2) Αξιοπιστία

Ζούμε σε μια άκρως ψηφιακή εποχή κάτι που σημαίνει ότι καμία επιχείρηση που θέλει να έχει σημαντικό μερίδιο αγοράς δε μπορεί να μένει εκτός της ψηφιακής πραγματικότητας, και συνεπώς η ύπαρξη επαγγελματικής ιστοσελίδας αυξάνει σημαντικά την αξιοπιστία της επιχείρησης σας και την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού προς εσάς.

3)Μειωμένο κόστος

H κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι αποδεδειγμένο πως είναι ένας τρόπος προβολής της επιχείρησης σας πολύ πιο αποδοτικός αλλά συνάμα και πολύ πιο οικονομικός σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη συμβατική μέθοδο προώθησης και προβολής.

4) Επέκταση μεριδίου αγοράς

Με μια επαγγελματική ιστοσελίδα μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες από μια πολύ μεγάλη γκάμα περιοχών, όσο μακριά κι αν βρίσκονται από το φυσικό σας κατάστημα, και έτσι να αναπτύξετε σημαντικά την επιχείρηση σας.

5) Στατιστικά πελατών

Με μια επαγγελματική ιστοσελίδα μπορείτε να αποκτήσετε δεδομένα για το κοινό σας ώστε να μπορέσετε να διαμορφώσετε με τον πιο ιδανικό τρόπο την στρατηγική προώθησης και πωλήσεων της επιχείρησης σας.

‘Όπως σε όλα τα πράγματα όμως για να μπορέσετε να έχετε έναν επιτυχημένο και κερδοφόρο ιστότοπο θα πρέπει αυτός να πληροί κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας κατασκευής αλλά και προβολής.

 Ποια στοιχεία όμως είναι αυτά που καθορίζουν την ποιότητα του ιστότοπου σας;

Ας ξεκινήσουμε αρχικά από τα βασικά:

Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα φυσικό κατάστημα. Σίγουρα ο καλύτερος τρόπος να εκθέσετε τα προϊόντα σας είναι σε μια βιτρίνα όμορφα σχεδιασμένη, καθαρή, τακτοποιημένη ώστε να προσελκύετε εύκολα και γρήγορα τα βλέμματα των περαστικών και να τους μετατρέψετε έτσι σε πελάτες. Γιατί ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια καλά οργανωμένη και εντυπωσιακή βιτρίνα;

Τι θα γινόταν όμως αν η βιτρίνα του καταστήματος σας ήταν βαρετή, χωρίς όμορφο σχεδιασμό και με τα προϊόντα ανακατεμένα και χωρίς καμία οργάνωση; Τότε σίγουρα θα βλέπατε τους περαστικούς να σας προσπερνάνε και θα χάνατε υποψήφιους πελάτες.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, για να μπορέσει να σας αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα θα πρέπει να είναι όμορφα σχεδιασμένη, με σαφή δομή για να μπορεί ο πελάτης σας να βρίσκει άνετα αυτό που θέλει αλλά και ταυτόχρονα να έχει μια αισθητική που θα τον κάνει να νιώθει οικεία και να θέλει να αγοράσει τα προϊόντα σας.

Πως θα το πετύχετε αυτό;

Ομοιόμορφος σχεδιασμός

Ας ξεκινήσουμε από την εικόνα και την μορφή της ιστοσελίδας σας. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσέξετε σχεδιαστικά είναι η ομοιομορφία παντού. 

Για παράδειγμα αν είχατε ένα φυσικό κατάστημα με ρούχα για όλη την οικογένεια θα είχατε άλλα χρώματα, διακόσμηση και δομή στο τμήμα γυναικείων ρούχων, άλλη στα ανδρικά και άλλη στα παιδικά; Όχι βέβαια, θα είχατε την ίδια δομή και αρχιτεκτονική με μικρές παραλλαγές ανά κατηγορία. 

Άρα τι συμπεραίνουμε από τα παραπάνω;

Ότι ο ομοιόμορφος και σωστός σχεδιασμός καθώς και το σωστά δομημένο μενού είναι δυο κρίσιμης σημασίας παράγοντες που επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την τελική επιτυχία του ιστότοπου σας και την αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας σας.

Ταχύτητα φόρτωσης:

Όπως έχουμε ξαναπεί ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν το ποσοστό επισκεπτών που θα μετατραπούν σε πελάτες είναι η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπου. 

Πιο συγκεκριμένα στο προηγούμενο παράδειγμα μας, εάν επισκεφθείτε ένα φυσικό κατάστημα και κάνετε πολλή ώρα να βρείτε αυτό που ψάχνετε, τότε το πιθανότερο είναι πως θα βαρεθείτε και τελικά θα φύγετε από το κατάστημα.

Σε μια ιστοσελίδα τα πράγματα είναι αρκετά πιο δύσκολα καθώς εκτενείς έρευνες έχουν δείξει ότι όταν ένας ιστότοπος ξεπεράσει μόλις τα 3 sec χρόνο φόρτωσης, οι περισσότεροι επισκέπτες τον εγκαταλείπουν.

 Οι ίδιες μελέτες επίσης δείχνουν πως αν στα πρώτα 20 sec από την στιγμή που θα μπει ο επισκέπτης στον ιστότοπο σας, δεν βρει αυτό που ψάχνει , το ποσοστό εγκατάλειψης αρχίζει και γίνεται  ιδιαίτερα μεγάλο.

Έχοντας κάνει λοιπόν  τα βήματα που χρειάζονται για να προσελκύσετε αρχικά τους επισκέπτες σας στον ιστότοπο σας, πάμε να δούμε πως θα τους κάνετε να ψωνίσουν τελικά από εσάς.

Κείμενα

Πίσω λοιπόν στο παράδειγμα μας, εάν ένας πελάτης μπει στην επιχείρηση σας θα απευθυνθεί σε εσάς ή κάποιον εκπρόσωπο της επιχείρησης σας και αφού του πει τι ζητάει, θα θελήσει να δει από κοντά τα προϊόντα σας και να μάθει όλα όσα τον ενδιαφέρουν γύρω από αυτά όπως υλικό, νούμερο, τιμή κλπ.

Αυτό το ρόλο στον ιστότοπο σας τον παίζει το μενού και τα κείμενα των κατηγοριών σας, που στην ουσία παίζουν τον ρόλο του πωλητή στην ιστοσελίδα σας, όπου: 

  • το μενού είναι τα ράφια με τα προϊόντα σας και άρα ο επισκέπτης θα πρέπει πάρα πολύ γρήγορα να βρει ότι ψάχνει, 
  • ενώ τα κείμενα σας είναι όλα όσα θα θέλατε να πείτε στους υποψήφιους πελάτες σας και όλα όσα εκείνοι θα ήθελαν να γνωρίζουν.

Τα κείμενα σας όπως είπαμε είναι όλα όσα θα λέγατε στον πελάτη σας εάν έμπαινε στο φυσικό σας κατάστημα για αυτό και η δημιουργία τους θα πρέπει να έχει πελατοκεντρική προσέγγιση, δηλαδή:

·         Δίνετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το υλικό και την ποιότητα του προϊόντος σας;

·         Δίνετε τυχόν ειδικές λεπτομέρειες όπως πχ διαθέσιμα χρώματα, μεγέθη, τεχνικά χαρακτηριστικά κλπ;

·         Είναι σαφείς όλοι οι όροι και οι προϋποθέσεις που αφορούν την διαδικασία αγοράς καθώς και τον τρόπο αποστολής των προϊόντων;

·         Τα κείμενα της ιστοσελίδας σας εμπνέουν τον υποψήφιο πελάτη σας να αγοράσει τα προϊόντα σας ή είναι βαρετά, στεγνά και αδιάφορα;

·         Διαβάζοντας ο επισκέπτης τα κείμενα σας έχει στην διάθεση του όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζεται για το προϊόν αλλά και για την επιχείρηση σας ώστε να σας εμπιστευτεί;

Συνοψίζοντας λοιπόν ένας ιστότοπος για να συνεχίσει να είναι λειτουργικός και να προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών πρέπει να προσφέρει :

  • εύκολη πλοήγηση, 
  • να φορτώνει γρήγορα, 
  • να συνοδεύεται από ενδιαφέρον περιεχόμενο που θα μπορεί κανείς να βρει άμεσα 
  • αλλά και να επενδύει σε τεχνικές digital marketing που θα προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.

Ένας ειδικός και μια εταιρία που ασχολείται με την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να εξετάσει το site σας και να προτείνει παρεμβάσεις που θα το κάνουν πιο ελκυστικό και εύχρηστο, ώστε να κερδίσετε περισσότερους πελάτες και κατά συνέπεια περισσότερα έσοδα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω στην Κατασκευή ιστοσελίδων & Κατασκευή eshop, Digital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing).

Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αποκτήσετε μια κερδοφόρα ιστοσελίδα που θα αυξάνει συνεχώς τις πωλήσεις σας.

Στοιχεία επικοινωνίας

Url: https://webone.gr

Διεύθυνση: Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο: 2310-254007

Email: [email protected]

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο

Ο κατανυκτικός Εσπερινός της Β’ Κυριακής των Νηστειών στην Μητρόπολη Μαρωνείας...

Ἡ καθ' ἡμᾶς Ἱερά Μητρόπολις προσκαλεῖ ἅπαντας τοὺς εὐσεβεῖς Χριστιανούς στὸν Κατανυκτικό Ἑσπερινό, ποὺ θα τελεσθεῖ στόν Μητροπολιτικό Ἱερό Ναό Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου Κομοτηνῆς,...