fbpx
18.9 C
Alexandroupoli
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Εκπαιδευτικοί και Γονείς-Κηδεμόνες Μαθητών Αλεξανδρούπολης: «Το νομοσχέδιο προωθεί ένα σχολείο φτηνό για το κράτος και ακριβό για τους γονείς» (βίντεο)

- Χορηγούμενη-

Με κύριο αίτημα την απόσυρση του νέου πολυνομοσχεδίου για την εκπαίδευση, καθώς και τη μη εφαρμογή της βιντεοσκόπησης και ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων, συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν σήμερα το πρωί μπροστά από το δημαρχείο Αλεξανδρούπολης μέλη των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών, Δ.Ο.Ε. και Ο.Ι.Ε.Λ.Ε., εκπαιδευτικοί και γονείς-κηδεμόνες μαθητών της πόλης.

«Ο τίτλος “αναβάθμιση στο δημόσιο σχολείο” που φέρει το πολυνομοσχέδιο είναι υποθετικός»

«Σήμερα, η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών συμμετέχει στις κινητοποιήσεις ενάντια στο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία. Με το άρθρο 49 γίνονται περικοπές τμημάτων, άρα και περικοπές-απολύσεις αναπληρωτών» δήλωσε η Εύη Λεμόνη, μέλος της Πρωτοβουλίας Αναπληρωτών και Ελαστικά Εργαζομένων στην Εκπαίδευση. Σύμφωνα με την ίδια, εξάλλου, ο τίτλος «αναβάθμιση στο δημόσιο σχολείο» που φέρει το πολυνομοσχέδιο είναι υποθετικός, καθώς αν κάποιος θέλει να αναβαθμίσει το δημόσιο σχολείο θα πρέπει άμεσα να προχωρήσει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς άρα μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών.

Η Εύη Λεμόνη

«Καλούμε και τους γονείς να προβληματιστούν, κατά πόσο θα είναι αναβάθμιση του παιδαγωγικού έργου αν στοιβάζονται όλο και περισσότεροι μαθητές σε μια τάξη. Αυτό που γίνεται είναι εμπαιγμός, και για τους εκπαιδευτικούς, για τους γονείς και για τους μαθητές – θεωρούμε ότι όλα αυτά μπορούν να ανατραπούν αν το Λαϊκό Εργατικό Κίνημα πάρει απόφαση να διεκδικήσει παιδεία σύμφωνα με τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες» γνωστοποίησε στη συνέχεια, σημειώνοντας πως ο νομοσχέδιο προωθεί ένα σχολείο που θα είναι φτηνό για το κράτος, ακριβό για τους γονείς, και κερδοφόρο για τους επιχειρηματίες.

«Πειραματισμοί πάνω σε εκπαιδευτικούς και μαθητές»

Σύμφωνα με τη Ζωή Κάλτσου, πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αλεξανδρούπολης, το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει έρθει πριν σε διάλογο με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, πριν «κατεβάσει» προς ψήφιση το εν λόγω νομοσχέδιο. «Αυτή είναι μια τακτική που ακολουθεί ο εκάστοτε υπουργός που αναλαμβάνει θέση στο Υπουργείο Παιδείας, δηλαδή, θέλοντας να δείξει ότι είναι νεωτεριστής και εισάγοντας καινοτομίες στη κυβέρνηση, φέρνει αλλαγές στην εκπαίδευση, οι οποίες στην ουσία είναι πειραματισμοί» πρόσθεσε η Ζωή Κάλτσου, ξεκαθαρίζοντας ότι πρόκειται για πειραματισμούς πάνω στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Η Ζωή Κάλτσου

«Αυτό κρύβει από πίσω ότι ακολουθεί τις εντολές της εκάστοτε κυβέρνησης – αυτή η εκπαίδευση απαξιώνει το δημόσιο σχολείο και υποβιβάζει την εκπαιδευτική διαδικασία» πρόσθεσε αμέσως μετά.

Ενάντια της τοποθέτησης καμερών στις αίθουσες

«Οι γονείς από την Ομοσπονδία και την Ένωση Γονέων είμαστε εδώ, και θα είμαστε σε κάθε διαμαρτυρία που γίνεται μέχρι να αποσυρθεί το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, μέχρι να αποσυρθεί η τροπολογία για τη λειτουργία της κάμερας μέσα στην τάξη και τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος» επεσήμανε η Εύα Βλισίδου, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων της Περιφέρειας Α.ΜΑ-Θ. «Έχουμε προωθήσει και συνεχίζουμε να προωθούμε στις Ενώσεις και τους Συλλόγους Γονέων τη δήλωση γονέα “άρνησης βιντεοσκόπησης του παιδιού του”, τους οποίους καλούμε να καταθέσουν στους διευθυντές των σχολείων των παιδιών τους ώστε να μην τοποθετηθούν οι κάμερες» ανέφερε αμέσως μετά.

Η Εύα Βλισίδου

«Θεωρούμε υποκριτικό το ενδιαφέρον της κυβέρνησης να μη στερηθούν οι απόντες μαθητές τη διαδικασία της εκπαίδευσης τώρα που θα προσέλθουν στα σχολεία, καθώς το προηγούμενο διάστημα των δυόμισι μηνών του κορωνοϊού δεν πάρθηκε κανένα μέτρο για την ισότιμη πρόσβαση με ηλεκτρονικά μέτρα διδασκαλίας στη σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, με αποτέλεσμα ένας στους τέσσερις μαθητές να μην έχει πρόσβαση όλο αυτόν τον καιρό στην εκπαίδευση, καθώς δεν είχε υπολογιστή, κινητό ή tablet» εξήγησε η Εύα Βλισίδου αναφορικά με την κατάσταση που επικρατούσε κατά το γενικό “lockdown”.

Κατηγοριοποίηση και δημιουργία σχολείων για ελίτ: ψευδο-μόρφωση στα υπόλοιπα

Σύμφωνα με το Δημήτρη Σερμπέζη, μέλος της γραμματείας ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών Έβρου και Γραμματέα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αλεξανδρούπολης, το σημαντικότερο είναι ότι το νέο πολυνομοσχέδιο «κάνει στην άκρη» τη μόρφωση και τη γνώση, και προάγει τις δεξιότητες. «Και μάλιστα δεξιότητες που μιλούν για τη αγορά και την επιχειρηματικότητα» εξήγησε ο ίδιος.

Ο Δημήτρης Σερμπέζης

Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, (η κυβέρνηση) θεωρεί την εκπαίδευση κόστος. «Για αυτό βάζουν και την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, η οποία δεν έχει στόχο να βελτιώσει την εκπαίδευση αλλά την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, τα οποία θα χρηματοδοτούνται καλύτερα και στα οποία θα πηγαίνει η ελίτ. Όλα τα υπόλοιπα (σχολεία) θα έχουν ψευδο-μόρφωση» επεσήμανε ο Δημήτρης Σερμπέζης.

- Χορηγούμενη-

Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Διαβασε και αυτο