Τετάρτη, 9 Ιουλίου, 2025
26.9 C
Alexandroupoli
ΑρχικήΕιδήσειςΕπιχειρήσειςΔΕΗ: Τηλεφωνικός διακανονισμός ρύθμισης χρεών – Βήμα προς βήμα η διαδικασία

ΔΕΗ: Τηλεφωνικός διακανονισμός ρύθμισης χρεών – Βήμα προς βήμα η διαδικασία

Από χθες η ΔΕΗ ενεργοποίησε τη δυνατότητα διακανονισμού των απλήρωτων λογαριασμών ρεύματος και τηλεφωνικώς.

Οι οφειλέτες, καλώντας το πενταψήφιο νούμερο του call center της εταιρίας, το 11770, θα μπορούν να ζητούν τη ρύθμιση του ποσού που χρωστούν χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα της εταιρείας.
Παρακάτω παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές θα μπορούν να διακανονίζουν τους απλήρωτους λογαριασμούς τους:

  1. Ο οφειλέτης καλεί το 11770 έχοντας μπροστά του την αστυνομική ταυτότητα, το ΑΦΜ και έναν τελευταίο λογαριασμό ρεύματος.

  2. Ο αρμόδιος υπάλληλος ανάλογα με το ύψος των χρεών προτείνει τον αντίστοιχο διακανονισμό στον οφειλέτη, καθώς και το ποσοστό της προκαταβολής που θα πρέπει να καταθέσει.

  3. Εφόσον ο πελάτης της εταιρείας συμφωνήσει, τότε μετά από λίγη ώρα θα λάβει στο κινητό του τηλέφωνο, μήνυμα SMS, με το οποίο θα του γίνεται γνωστή η προθεσμία προκαταβολής του ποσού, ο αριθμός των δόσεων και ο ηλεκτρονικός κωδικός πληρωμής.

  4. Ο οφειλέτης θα πρέπει να προκαταβάλει το ποσό που αντιστοιχεί στη συγκεκριμένη κατηγορία ρύθμισης χρεών, στην προθεσμία που του έχει δοθεί.

  5. Έπειτα θα λάβει ταχυδρομικώς το μηνιαίο πρόγραμμα των δόσεων με το ύψος τους και τις συγκεκριμένες ημερομηνίες πληρωμής τους.

  6. Ο οφειλέτης μπορεί να πληρώνει τόσο την προκαταβολή, όσο στη συνέχεια και τις υπόλοιπες δόσεις με τη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας είτε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ, είτε μέσω web banking, είτε σε τράπεζες (paycenters) αλλά ακόμη, αν θέλει, σε κατάστημα της επιχείρησης.

  7. Η τηλεφωνική ρύθμιση αφορά απλήρωτους λογαριασμούς έως 5.000 ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι ανεξάρτητα με το αν ο οφειλέτης υπαχθεί τηλεφωνικά ή υποβάλλει αίτηση αυτοπροσώπως σε κατάστημα της ΔΕΗ:

· Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση, είναι να εξοφλούνται στις καθορισμένες ημερομηνίες οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση).

Όποιος χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τρέχοντες λογαριασμούς που εκδόθηκαν με τη ρύθμιση.

· Εφόσον ο πελάτης είναι συνεπής στην εξόφληση του διακανονισμού, δικαιούται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.

· Δικαίωμα ένταξης στη ρύθμιση έχουν και πελάτες, που σήμερα είναι ενταγμένοι σε άλλη ρύθμιση, ώστε να επωφεληθούν από μεγαλύτερο αριθμό δόσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ενδιαφέρον για το πρόγραμμα διακανονισμού της ΔΕΗ είναι αυξημένο. Και παρουσιάζεται έντονο για οφειλές άνω των 3.000 ευρώ, κάτι που εξηγείται από το χαμηλό πια ποσοστό προκαταβολής.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Ορεστιάδα: Αυτοκτόνησε 21χρονος

Ένας νέος άνθρωπος, μόλις 21 ετών, έβαλε τέρμα στη ζωή του σήμερα στην Ορεστιάδα....

Αλεξανδρούπολη: Μόνο 16 από 213 επιχειρήσεις είχαν επανεκδώσει άδεια για τραπεζοκαθίσματα

Εξαιρετικό εργαλείο που θα έχει αποτελεσματικότητα και θα επιφέρει παγίωση συμμόρφωσης επαγγελματιών που συστηματικά...

Σε μια εβδομάδα ανοίγει η πλατφόρμα για 10.000 ευρώ σε κάθε πολίτη που θέλει να μετεγκατασταθεί σε δήμους του Έβρου

Για το σημαντικό μέτρο της κυβέρνηση για την ενίσχυση της πληθυσμιακής και οικονομικής ζωής...

“Εάν δεν σταλούν τις επόμενες ώρες επαρκείς ποσότητες νερού από τη Βουλγαρία, δε θα υπάρχει καθόλου νερό για την άρδευση των καλλιεργειών”

Ενημερώνουμε τους παραγωγούς-μέλη μας για την εξαιρετικά ανησυχητική και οριακή κατάσταση όσον αφορά την...

Παρόμοια