ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΝέο απορριμματοφόρο στον στόλο του Δήμου Διδυμοτείχου!

Νέο απορριμματοφόρο στον στόλο του Δήμου Διδυμοτείχου!

Μετά από διαγωνιστική διαδικασία, ο Δήμος Διδυμοτείχου παρέλαβε ένα νέο απορριμματοφόρο τελευταίας τεχνολογίας, στον αύλειο χώρο της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Στην παράδοση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος κ. Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κ. Χρυσοβαλάντης Καραφεΐζης, ο Προϊστάμενος του Τμήματος κ. Λάμπρος Μπακαλίδης καθώς και ο οδηγός στον οποίο δόθηκε προς χρήση το όχημα κος Αθανάσιος Βαγγέλογλου.

Το νέο όχημα, μάρκας IVECO, έρχεται να ενισχύσει σημαντικά τον στόλο καθαριότητας του Δήμου, βελτιώνοντας την αποκομιδή απορριμμάτων και την καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών.

Προτεραιότητά μας παραμένει η συνεχής ανανέωση και ενίσχυση του εξοπλισμού, με στόχο έναν πιο καθαρό και λειτουργικό Δήμο για όλους!

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια