ΑρχικήΕιδήσειςΥγειαΕγκαίνια Ανακαινισμένης Ψυχιατρικής Νοσηλευτικής Μονάδας- Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Εγκαίνια Ανακαινισμένης Ψυχιατρικής Νοσηλευτικής Μονάδας- Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Ο Διοικητής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, Ευάγγγελος Ρούφος, σας προσκαλεί στα Εγκαίνια της Ανακαινισμένης Ψυχιατρικής Νοσηλευτικής Μονάδας, που θα γίνουν την Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 13:00, στην κεντρική αίθουσα της Μονάδας.

Τα εγκαίνια θα τιμήσει με την παρουσία του ο Υφυπουργός Υγείας Δημήτρης Βαρτζόπουλος.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια