ΑρχικήΕιδήσειςΑυτοδιοικησηΣουφλί: Αποκαταστάθηκε το οδόστρωμα που είχε υποστεί καθίζηση

Σουφλί: Αποκαταστάθηκε το οδόστρωμα που είχε υποστεί καθίζηση

Σύμφωνα με ανακοίνωση του αντιδημάρχου Σουφλίου Δημήτρη Δαρούση, αποκαταστάθηκαν από το συνεργείο της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Σουφλίου τα σημεία του οδοστρώματος που είχαν υποστεί καθίζηση στην οδό 14ης Μαΐου στο Σουφλί.

Αφαιρέθηκαν οι προειδοποιητικές πινακίδες από το οδόστρωμα και έχει δοθεί σε κυκλοφορία όλο το πλάτος του δρόμου.

Ακολουθήστε το evros24.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τον Έβρο, την Θράκη και την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο evros24

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ evros24.gr

Δημοφιλέστερα

Παρόμοια